1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mag ik dan ook een PM? :)

    Ik ben al een altaartje aan het maken om de V8 ritueel te verbranden.
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik zou dat risico niet nemen. Als de geest van de V8 blijft ronddwalen in jouw huis kom je er nooit meer vanaf. Beter stuur je dat ding weg zonder afzender.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pm.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mochten mensen bellen, zou ik je wel verzoeken om dat tussen kantooruren te doen, dus niet de weekend of avond ploeg ;-)
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Graag ontvang ik dan ook een pm hoe dit te regelen, ik wordt helemaal ziek van die V8 box. Belachelijk hoe vaak die storing geeft..
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Je belt naar 0800-0404, inderdaad het beste is tijdens kantooruren maar niet iedereen wil je een V9 gunnen. Als ze dit niet willen moet je gewoon zeggen dat vrienden ook gister hebben gebeld of anders meteen weer terug bellen tot je iemand hebt die je er wel een gunnen. Avond en weekend diensten weten HELEMAAL niks dus die kunnen je niet verder helpen.
    Je zegt dat je internet er dagelijks uitvliegt, je gezeik hebt met gamen en alles al geprobeerd hebt. En dat je op internet las dat met de V9 alle problemen die jij hebt verholpen waren bij iedereen.

    Je moet even de geboortedatum van de abonnement-betaler bij de hand houden verder gewoon een mooi verhaaltje maken.

    :thumbs:
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Sostic zie Pm ;-)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Thanks man, ik ga vanmiddag even bellen :)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nu een keer gebeld en ik kreeg te horen dat ze hem niet mógen leveren en dat hij niet eens op voorraad is. Eind van de middag nog maar een keer proberen dan.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nou, dan is de voorraad wel heel snel weer opgevuld. Ik heb zojuist gebeld en de ZTE V9 wordt morgen geleverd in Utrecht.

    De eerste reden dat ik belde was omdat ik problemen had met Fox Sports Go te koppelen, ik mistte een aantal gegevens hiervoor. Het was even wachten op de vraag 'Kan ik u nog ergens anders mee helpen' en dan happen :+

    Ik ben aan de telefoon gewoon eerlijk en rustig gebleven, dat ik zelf veel problemen ervaar met de V8 en dat de verbinding erg onregelmatig is. Verteld dat ik er zelf alles al aan heb gedaan (frequenties, wachtwoorden etc) en dat ik er wel een beetje van baal. De beste man wist mij te vertellen dat er de laatste tijd veel klachten binnen zijn gekomen over de Experia box v8 en dat hij dus wel makkelijk een nieuwe modem op kan sturen. Hij vertelde er wel bij dat hij hier makkelijker in is dan een aantal collega's van hem, dus ik denk dat het best belangrijk is dat je de juiste aan de lijn krijgt. Vooral niet gaan eisen dat je de nieuwe modem wilt hebben, maar zeggen dat je zelf alle opties hebt geprobeerd zoals Anubis ook al vertelde en dat je hoopt dat zij nog iets weten.

    Morgen kan ik 'm dus ophalen, ik ben benieuwd :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, dit geven ze ook al aan het op forum van KPN. Ik probeer het gewoon nog een keer straks :)
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Laat aub even weten hoe het is gegaan ;-)

    @McSparkle....

    Al voor mekaar kunne krijgen?
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Alles al aangesloten, hoefde verder weinig in te stellen. Zelfs het oude netwerknaam + wachtwoord werd op de WiFi uit zichzelf terug gezet :+

    Verder weinig kunnen testen maar verbinding sterkte lijkt een stuk sterker te zijn.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, maar ik heb nog geen tijd gehad om te regelen. Ik vraag het vanmiddag wel aan onze accountmanager van KPN.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Succes man.... Helaas zijn de medewerkers niet eenduidig en consequent in hum handelen en opstellen.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo, geregeld! Voor een tientje minder per maand een nieuwe Ervaringsdoos en een upgrade naar 80mbit. (Snelheid zal me benieuwen omdat ze hier pas in het jaar 2100 glasvezel komen blazen en wij zo'n beetje op de maximale afstand van de centrale zitten. De telefoonlijnen hier zijn hergebruikte opgravingen uit de riddertijd)

    Maarja, zakelijke connecties bij de KPN is altijd handig :+
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb 15 euro korting :D

    Maar tof voor je! :+
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haha, hoe heb je die korting voor elkaar gekregen dan?
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is eigenlijk geen korting, maar we hadden een abonnement van ongeveer 5/6 jaar geleden nog lopen. Het duurste abonnement is nu 10 euro goedkoper dan wat wij er toen voor moesten betalen... en dat is nooit aangepast.
     
  20. ToosBep

    ToosBep Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen verstand van al die technische termen heb, maar met een goed voorbeeld en wat geduld kom ik een eind :)
    Ik heb sinds kort van KPN alles in een met een experia v9 modem.
    De xbox is draadloos aangesloten op het nieuwe (thuis) netwerk.
    In het V9 modum heb ik een vast ip adres aangemaakt.

    Als we GTA V willen spelen moet een download worden geladen. Dit lukt niet want we krijgen telkens een foutmelding 40A3-0000-D080-0200-8007-274C

    Aan de hand van deze foutmelding kreeg ik door dat ik de poorten in het modem moest aanpassen naar:

    UDP 88
    UDP TCP 3074
    UDP TCP 53
    TCP 80
    UDP TCP 1863

    Ook dit heb ik met een voorbeeld braaf gedaan, maar geen ander resultaat dan dezelfde foutmelding.
    Later hebben we een ander spel geprobeerd (Sleeping Dogs) en dat werkt wel goed.
    We kunnen het spel saven en de punten van xbox life worden aangepast.

    Ik heb ook al met KPN contact gehad, maar die kunnen mij niet verder helpen.
    Is er iemand die mij tips kan geven wat ik verkeerd doe?

    Please help!!!
     

Deel Deze Pagina