1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. maikel7

    maikel7 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden.

    Het online gamen werkt dus niet altijd zo goed? dat is de reden dat ik het zou willen aanschaffen, bijv. PES6 tegen een vriend spelen.

    Een draad wil ik eigenlijk niet gaan leggen, want dat ziet er niet zo mooi uit en als het draadloos aangeboden wordt, dan zou dit toch gewoon goed moeten werken.

    Als ik de verschillende forums lees, moet ik spijt hebben van de de Experia box en had ik beter een paar euro meer kunnen betalen voor een goede draadloze verbinding zonder problemen.
     
  2. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt draadloos goed als je een goede draadloze router/modem hebt.
    Als je perse draadloos wil gamen zou ik de draadloze adapter gewoon kopen.
    Als je teveel verbindingsproblemen hebt kan je altijd nog de experiabox de deur uit doen.
     
  3. Balky(UK)

    Balky(UK) Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo,

    Enige idee waar ik de fout codes kunnen terug vinden mbt nework issues?

    Ik heb een nieuwe XBOW 360 en probeer XBOX live te benaderen via Devolo DLink plugs (netwerk via electra net) gekoppeld aan mijn Experia Box. De PC doet het prima maar mijn XBOW 360 geeft DNS fouten.

    DNS geeft bij mij een probleem:
    W:0000-0013
    X:0000-F001
    Y:0000-0000
    Z:8015-1904

    Het is wel wisselvallig ...omdat ik een keer Live beriek had en meteen een update gedownload had.

    Ik hoor graag als advies hebt.
     
  4. DvanDoorn

    DvanDoorn Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    ik heb mijn xbox 360 aangesloten op de experia box met een kabel
    en als ik dan de test uitvoer geeft hij een foutmelding bij het ip adres wat kan ik hier aan doen??
     
  5. FFW88 BB

    FFW88 BB Zieke Zuide 0118

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb er geen problemen mee alles loopt hier vlekkeloos en alles is hier ook met kabels aangesloten.
    Heb er 2 xboxen 360 en een pc op draaien en dat alles zonder problemen en bellen gaat ook nog te gelijk.

    Grtz BB (NNF) www.xboxclan-nnf.nl
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  6. arlar

    arlar Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nu zoveel mensen met problemen met de experia box van internetplusbellen in combinatie met xbox live, dat ik nu zit te twijfelen. Is het probleem alleen met draadloos of ook met een kabel? ik heb namelijk ook een experia box, en volgende week ga ik m'n 360 ophalen...
     
  7. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overgestapt van de experiabox naar @home met een draytec Vigor 2200VG VOIP router, dit werkte meteen perfect met xbox live.
    Terwijl ik met de experiabox altijd in de xbox bij NAT "moderate" had staan, ook zonder firewall.... Heb het met de experiabox nooit draadloos geprobeerd maar ik denk niet dat de verbinding met xbox live dan in keer goed zal zijn.

    Mijn advies:

    Doe de Experiabox de deur uit!!!!!
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Het kan niet aan je devolo liggen in ieder geval.
    Sinds gisteren ook devolo's highspeed aangesloten en het werkt als een zonnetje.
     
  9. FoxXx

    FoxXx Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    gigaset adapter probleem met xbox 360 :<

    ik wil mn gigaset wireless aansluiten op mijn xbox 360 maar die doet het niet :<. hij vind um niet zegt de xbox. Wie weet wat ik moet doen>??? ik wil namelijk op LIVE met windows connect now .. HELP!!!!!!!!!!!! mail me op roelvos90@hotmail.com THNX!_O_
     
  10. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX Live met Experia Box is geen enkel probleem hier... Alleen het Media Center gedeelte wil tot zover niet echt lukken. Wat ik heb gedaan:

    * Windows Media Center Edition 2005 en Rollup 2 vers geïnstalleerd.
    * Windows Firewall uitgeschakeld, firewall op de Experia Box uitgeschakeld.
    * uPnP ingeschakeld.

    Het enige wat ik bij mijn weten nu nog zou kunnen doen is poorten open gooien, maar ik weet niet of die dan voor de XBOX 360 of de PC open moeten. Lijkt me ook niet dat dat nog veel uitmaakt nu ik de Firewall heb uitgeschakeld, toch? Ik me kan herinneren dat ik via de IPB website mijn PC als server heb ingesteld, dus alle poorten open. Maar daar kom ik nu ook niet meer in... =( Iemand nog ideeën? Doffe ellende die Experia Box...
     
  11. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dit eens verder willen uitleggen? Je hebt dus eerst een router/hub en dan de EB neem ik aan? Of juist andersom? Kun je ons vertellen hoe je dit moet doen?

    Alvast bedankt
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    alleen de wireless adapter van ms werkt
     
  13. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet nog met de helpdesk van InternetPlusBellen gebeld, maar die geven blijkbaar geen support op XBOX gerelateerde problemen. Er werd gesuggereerd om op fora naar een oplossing te zoeken, maar het enige wat ik vind zijn mensen met hetzelfde probleem. Zo komen we niet verder...

    Is er iemand die het Media gedeelte aan de praat heeft gekregen in combinatie met de Experia Box? Zo ja, post even je setup alsjeblieft.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    ja, maar dat is een pc probleem :) ... kijk even in het media delen thread ... tip gebruik Tveristy
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nou de experia box hier kan mooi niet worden ontvangen door mijn draadloze adapter :mad: heb nu weer live door een ethernetkabel op me pc aan te sluiten maar ik kom in bijna geen enkele game :eek:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Je moet de beveiling aanpassen naar WPA
     
  17. daashaasmartijn

    daashaasmartijn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    connectie xbox en pc

    ik heb het net. ben er erg tevreden over
    heb daarbij de experia box zilver van kpn. siemens.
    xbox live werkt prima. heb windows media player 11 met media delen ingeschakelt.
    mijn fire wall staat uit en nog komt de xbox niet door de test dat ik een pc aan heb staan met wmp 11 of windows media connect!
    hoe kan dit?

    gr martijn daasie
     
  18. tpg woozy

    tpg woozy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die vragen over XBL en de ExperiaBox

    Leeg, bijdrage niet gewenst
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb planet en geen last van die zooi
     
  20. tpg woozy

    tpg woozy Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Planet is van KPN.. en geven dezelfde ExperiaBox uit.. check je verbinding maar eens bij Network Settings van je Xbox en test je Live verbinding... dan vind je de tekst NAT met je type verbinding.. geen last nu, hopelijk hou je dat zo (laat me raden, oude Xbox games speel je.. weinig 360)...
     

Deel Deze Pagina