KPN Experiabox + VISTA

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Michel V, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo: Heeft er iemand ervaring met een laptop met vista te koppelen aaan de kpn experia box via WIFI? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ook heb ik nog een vraag ik krijg het niet voor elkaar om Norman virus control ervan te verwijderen ik hoop dat iemand mij met deze 2 vragen kan helpen
    Groetjes michel.

2. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik op 'Start'
    Klik op 'Configuratiescherm'
    Klik op 'Systeem en onderhoud'
    Klik op 'Systeembeheer'
    Klik op 'Services'
    Klik op 'WLAN Auto Config'
    Selecteer bij 'Opstarttype' 'Automatisch'
    Klik op 'Starten' (dit is alleen mogelijk als de service gestopt is)
    Klik hierna op 'Ok'

3. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik maar ik kan dan het ww invullen die WEP key als ik het goed heb maar dan ben ik conect alleen heb ik maar beperkte service. Ik heb een ingebouwde draadloze wifi kaart geen usb externe adapter of iets. Mijn vader heeft zo´n siemens alcatel usb naast zijn pc staan en ij kan wel connecten (hij heeft xp) maar kan het wel gewoon? met vista

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je MAC-adres filtering aan? Zo ja, dan moet je het MAC adres van je netwerkkaart op je router toevoegen (of verwijderen indien het je alle adressen in de lijst weigert).

Hoe je MAC adres zien van je netwerkt? Klik op 'Start' -> cmd.exe intypen (waar standaard 'zoekopdracht starten' staat) -> ipconfig /all intypen -> daar de naam van je netwerkkaart zoeken -> fysiek adres (dat is het MAC adres).

Heb je thread trouwens naar het goede subforum verplaatst ;).

5. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "geen of beperkte verbindingsmogelijkheden" ligt 9 van de 10 keer toch echt aan het verkeerd invoeren van de WPA of WEP sleutel. Krijg je wel een IP adres? En oh ja, Norton (of andere antivirus programma's) uitschakelen.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet bepaald, als ik m'n MAC adres uit de router verwijder dan krijg ik ook beperte verbinding.

7. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik doe wat jij ehb gezegd pegas dan meot het gaan doen?? Groetjes michel dankjewel dat je de post heb verplaatst:D dus op die experiabox van kpn mijn mac adres via bekabelde ointernet erin zetten en dan zou hij het moeten doen want het is een apart idng:p snelheid is top maar als je iets draadloos wil toevoegen:confused:

Laatst bewerkt: 11 apr 2008
  8. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    /het is gelukt een slotje erop

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina