KPN bedankt voor de extra snelheid Sinds een paar dagen(vandaag eigenlijk) ben ik erachte of is er een upgrade geweest(was al aangekondigd weet et), dit is vrij snel al van kpn(planet->mxstream enz), wilde jullie mening horen hoe jullie snelheid übergroot omhoog is gegaan bij mij is de speedtest.nl uitslag: download: 130 kb/sec upload: 24.5 KByte/sec was eerst iets van: 80 kb/sec down en 12kb/sec up (te veel emoticons zeg het ff)
??? das niet echt zoveel weet je. Mijn upload weet ik niet maar hij moet iets van een128kb upload zijn.(maar zo hoog is ie nooit geweest bij mij en ik heb 128kb upload) en bij mij download ie tegen ongeveer 350 kb/sec via speedtest.nl *edit* Ik heb net gecheckt, m'n upload is 12,8 kb/s en toch heb ik 128kb upstream. mss koop ik ooit wellis LIVE
Mijn internet is laatst van 768 download naar 1024 download gegaan. Mijn upload ( 128 ) is hetzelfde gebleven.
opload bij speedtest is in kB/s is kiloByte per seconde 12,5 kiloByte= 12,5 *8 kilobit (kb) wie weet ligt het daar aan. (ziet er naar uit dat je toch een te lage upstream hebt...)
Mijn snelheid is nog niet verhoogt. zal rond november wel hoger worden 2048 k/bit down en iets van 480 k/bit up
Voor al die onwetende mensen die denken dat ze nu een super verbinding hebben met hun 128kb upload, deel dit maar eens door 8 kom je op veel minder uit . idd kilobyte is wat anders dan kilobit, vind het zo *** als iemand dan gaat roepen van eej das wel weinig en bij speedtest is dat anders, eerst weten wat het inhoud en dan pas gaan praten Wanneer je snelheid omhoog gaat ligt eraan waar je woont misschien, anders ligt het aan je modem misschien(niet gaan verandern ofzo eej ) bedoel gewoon dat het niet meteen bij iedereen is, ik heb gewoon mazzel dat ik het al meteen in het bgin van november heb. Ik heb trouwens ook gehoort van een soort van eerste update en daarna een 2de, dus in 2 stappen meer snelheid, weet niks van dat bij mij, maar ze zouden dan eerst de download hoger maken en daarna de download en de upload nog een keer, iemand meer info hierover? bij is het nog niet, en de cijfers kloppen met de opgegeven snelheden op de site van planet, of weet ik veel waar dat ook alweer stond
same with me rick, en voor iedereen met maar 128 kb upload, ik had dat ook en kon gewoon op xboxlive(just wanna let you know), dus niet meer vragen want deze thread gaat ergens anders over
ach, ik heb toch geen LIVE. Ik download enkel op PC en daarvoor gfaat ie snel genoeg. Offline xbox-game, boeit me momenteel nog goed genoeg
denk dat dat wel verandert als je kijkt naar al de aankomende games (top spin, ssx3, doaonline, etc enzz) maar nu weer ontopic
Ik had een brieg thuis gekregen dat de snelheid omhoog zou gaan van 256 naar iets van 400, ik geloof dat dat vandaag zou gebeuren; er is nog niets gebeurd..
Even voor de goede orde: De upgrades zullen plaatsvinden tussen vandaag en 30nov, basic gaat van 768/128 naar 1024/320 en fast gaat van 1536/256 naar 2048/640.
uuhm,,,,,nee, hoor 12,5 KB per seconde komt neer op 100 kbps (kiloBIT per seconde) en dat is zat.....je komt trouwens bijna nooit aan je maximale up of download, de waardes die je provider je geeft zijn maxima
Ik had laatst winrar gedownt met Flashget, kreeg wel een leuk resultaat Me upload wordt ook nog verhoogd van 512 naar 1024, alleen weet niet wanneer _o_ DEMON _o_