[XOne] KPN (live met Lite):)

Discussie in 'Games' gestart door robberto, 3 nov 2003.

1. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    KPN bedankt voor de extra snelheid :)

Sinds een paar dagen(vandaag eigenlijk) ben ik erachte of is er een upgrade geweest(was al aangekondigd weet et), dit is vrij snel al van kpn(planet->mxstream enz), wilde jullie mening horen hoe jullie snelheid übergroot omhoog is gegaan bij mij is de speedtest.nl uitslag:

download: 130 kb/sec
    upload: 24.5 KByte/sec

was eerst iets van:
    80 kb/sec down en
    12kb/sec up

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_(te veel emoticons zeg het ff:))

2. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ???

das niet echt zoveel weet je. Mijn upload weet ik niet maar hij moet iets van een128kb upload zijn.(maar zo hoog is ie nooit geweest bij mij en ik heb 128kb upload) en bij mij download ie tegen ongeveer 350 kb/sec via speedtest.nl

*edit* Ik heb net gecheckt, m'n upload is 12,8 kb/s :mad: en toch heb ik 128kb upstream.

mss koop ik ooit wellis LIVE :cool:

3. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet is laatst van 768 download naar 1024 download gegaan. Mijn upload ( 128 ) is hetzelfde gebleven.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    opload bij speedtest is in kB/s is kiloByte per seconde
    12,5 kiloByte= 12,5 *8 kilobit (kb) wie weet ligt het daar aan. (ziet er naar uit dat je toch een te lage upstream hebt...)

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn snelheid is nog niet verhoogt. zal rond november wel hoger worden 2048 k/bit down en iets van 480 k/bit up :9

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb Planet maar ik heb die verhoging nog niet gekregen.:confused:

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij is het nog hetzelfde. ze zeiden dat het bij planet pas op 30 november gebeurd

8. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt deze maand bij iedereen.

Ze zijn er iig nu mee begonnen! :)

9. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    let idd ff op:
    kiloByte (kB) = 8 kilobit (kb)

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is 3 november en het is bij mij vandaag gebeurd.:9

11. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Voor al die onwetende mensen die denken dat ze nu een super verbinding hebben met hun 128kb upload, deel dit maar eens door 8 :) kom je op veel minder uit :p .
    idd kilobyte is wat anders dan kilobit, vind het zo *** als iemand dan gaat roepen van eej das wel weinig en bij speedtest is dat anders, eerst weten wat het inhoud en dan pas gaan praten8)

Wanneer je snelheid omhoog gaat ligt eraan waar je woont misschien, anders ligt het aan je modem misschien(niet gaan verandern ofzo eej:) ) bedoel gewoon dat het niet meteen bij iedereen is, ik heb gewoon mazzel dat ik het al meteen in het bgin van november heb.

Ik heb trouwens ook gehoort van een soort van eerste update en daarna een 2de, dus in 2 stappen meer snelheid, weet niks van dat bij mij, maar ze zouden dan eerst de download hoger maken en daarna de download en de upload nog een keer, iemand meer info hierover? bij is het nog niet, en de cijfers kloppen met de opgegeven snelheden op de site van planet, of weet ik veel waar dat ook alweer stond

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom bij mij nog niet. :'-(

13. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    same with me rick, en voor iedereen met maar 128 kb upload, ik had dat ook en kon gewoon op xboxlive(just wanna let you know), dus niet meer vragen want deze thread gaat ergens anders over

14. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ach, ik heb toch geen LIVE. Ik download enkel op PC en daarvoor gfaat ie snel genoeg. Offline xbox-game, boeit me momenteel nog goed genoeg :cool:

15. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat dat wel verandert als je kijkt naar al de aankomende games :)(top spin, ssx3, doaonline, etc enzz) maar nu weer ontopic:)

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn snelheid is ook omhoog gegaan, alleen heb ik er nog niks van gemerkt.

17. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een brieg thuis gekregen dat de snelheid omhoog zou gaan van 256 naar iets van 400, ik geloof dat dat vandaag zou gebeuren; er is nog niets gebeurd..

18. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de goede orde:

De upgrades zullen plaatsvinden tussen vandaag en 30nov, basic gaat van 768/128 naar 1024/320 en fast gaat van 1536/256 naar 2048/640.

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    uuhm,,,,,nee, hoor 12,5 KB per seconde komt neer op 100 kbps (kiloBIT per seconde) en dat is zat.....je komt trouwens bijna nooit aan je maximale up of download, de waardes die je provider je geeft zijn maxima

20. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had laatst winrar gedownt met Flashget, kreeg wel een leuk resultaat :9

Me upload wordt ook nog verhoogd van 512 naar 1024, alleen weet niet wanneer

_o_ DEMON _o_

Laatst bewerkt: 3 nov 2003

Deel Deze Pagina