KPN verhoogt adsl-snelheden Dit las ik: De snelheid van alle ADSL abonnementen wordt in november 2003 verhoogd. De snelheidsverhoging zal uiterlijk 30 november voor alle bestaande klanten zijn gerealiseerd. De oude+nieuwe snelheden: adsl light: 256/64---)386/96 adsl basic: 768/128---)1024/160 adsl extra: 1536/256---)2048/320 Kpn gaat veel extra klanten binnenhalen door deze verhoging van snelheden. Ik ben hier heel erg blij mee aangezien ik adsl light heb en het toch iets te langzaam vond. Nu wordt het toch iets sneller KPN
Nou... Er zijn momenteel veel betere providers dan KPN. Maar ik heb ook Basic, dus vind 't wel cool dit.
Klik.....http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&contentOID=48059&site=0&channel=0&BV_SessionID=@@@@0818807305.1063042800@@@@&BV_EngineID=cccjadcjfkifjgicefeceehdfildghk.0
met mijn Adsl basic download ik nu met 81KB per seconde....... is dat wel goed ik begrijp hieruit dat dat op dit moment 128 KB per seconde moet zijn?
12,8kb is de upload en die andere de download De snelheid van ADSL Lite wordt verhoogd van 256/64 kbit/s naar 384/96 kbit/s (down- en upstreamsnelheid). ADSL Basic gaat omhoog van 768/128 kbit/s naar 1024/160 kbit/s. ADSL Extra gaat omhoog van 1536/256 kbit/s naar 2048/320 kbit/s. is makkelijker mischien?
Nee, eigenlijk 768 kbits maar dat betekend niet dat je dat ten alle tijden zult halen. Dat heeft met verschillende gegevens te maken zoals de server van een bepaalde site etc. Correct if I'm wrong, because I guess I'm wrong. *)
ik heb een abbo van planet internet maar dat loopt toch ook via kpn? worden mijn snelheden nu ook verhoogd?
ah relaxt man... ik heb nou adsl sinds 3 maanden en sinds toen is de snelheid verdubbeld! btw de snelheid 1024 kbit/s betekent toch dat het gedeeld door 8 of 9 moet worden om het maximaal aantal kb(ytes)/s te krijgen? dus dat wordt 128 kb/s straks voor de basic liefhebbers...
Sorry voor offtopic, maar ik heb @home Beetje stomme vraag misschien maar kan @home ook ooit eens inzien dat hun upload gewoon te langzaam is? Misschien dat ze hun upload ook eens een keer omhoog gooien... Weet alleen niet hoe groot die kans is... In ieder geval fijn voor jullie dat de snelheid van ADSL hoger is geworden!
netjes kpn bedankt , dis al de 2de keer word tegenwoordig een kadootje van kpn rond het einde van het jaar vorig jaar was het ook, alleen jammer dat die upload zo laag blijf, daardoor lagt het tijdens live en vooral xbconnect, maar extra download is ook leuk, tof da ik het weet, bedankt
Multikabel verhoogt ook de snelheden, das geen ADSL (ook al noemen ze dat wel zo), maar dat is kabel....maakt op zich niet uit....