1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KPN verhoogt uploadsnelheid!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door M_Master, 18 jun 2003.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of dit nieuws al bekend is, maar KPN gaat de uploadsnelheid van de BASIC abbonementen verhogen van 128 naar 256. Alle internetserviceprovider kunnen kiezen om de bestaande abbonementen te upgraden en/of nieuwe abbonementen aan te bieden met deze snelheid. Om je abbonement te upgraden kost 4 euro extra per maand.

    Kon de bron niet meer vinden op zonnet.nl

    Is wel handig voor online gamen!:D
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik geen ADSL van KPN heb, maar Kabel van Chello. Anders was het idd erg goed vor Online gamen
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dan....en hoeveel gaat dat in totaal kosten....256 up is misschien wel een reden om over te stappen (weet niet zeker, dacht dat ik 128 had :+)
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry erg domme vraag maar is meer upload dus beter voor online-gamen. ik dacht dat download juist belangrijk bij gamen, anyway ik ga adsl van planet internet nemen dat is toch ook van kpn, het is dus wel verstandig as ik die 4 euro meer betaal?
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    download is bij de meeste providers wel in orde, maar de upload is vaak aan de lage kant (hoge upload=duur meestal)

    de upload heb je vooral nodig om te hosten (voordat mensen gaan flamen, let op de vooral :+)
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik dacht toen ik die titel zag: Hey da's leuk. Maar toen zag ik dat het om Basic ging.

    En ik heb Lite :mad:
     
  7. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt , een hoge upload heb je nodig om een game te hosten met minder lag en met meer spelers. Met 128 kan je niet echt veel. Als ik xbox-live heb en het bevalt me niet doe ik het zeker!
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Loopt Live nog wat soepeltjers :p
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niemand die mij ff uit z'n hoofdje kan vertellen hoe duur dat in totaal is??? (zijn toch vaste prijzen per maand?)
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    als chello dat nou eens zou doen maar dan van 128 naar 10mbit upload en ook voor 4 euro per maand extra 8)
     
  11. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk zo'n 57 of 58 euro bij een bestaand abbonement en zo'n 49 euro voor nieuwe abbo's. Alleen of zonnet het ook gaat aanbieden is nog even afwachten.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, das dus ook 2x zoveel als wat ik nu betaal...das 't me nog net niet waard :+

    bedankt....
     
  13. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    euhhh.... je moet het wel goed weergeven hè....

    KPN wil 4 euro extra ontvangen voor een dubbele upload!!

    Maar wat denk je dat de providers er voor willen ontvangen? btw. zijn er voorlopig nog geen providers die dat willen aanbieden
     

Deel Deze Pagina