Krasjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sostic, 28 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ok, ik heb een probleem. Mijn xbox maakt redelijke krasjes op mijn discs, het zijn krasjes die op 2 dezelfde plekken zijn, probleem is is dat ik niet weet of het gebruikers krassen zijn of doordat ze door de xbox komen.
    Door die krassen loopt halo2 laatste tijd steeds vaker vast, vooral bij het connecten en het zoeken voor internet games (beeld word blurry en ik word daarna vaak uit party gegooid).
    Aangezien ik mijn xbox al 2 jaar heb zal xbox zelf het niet repareren denk ik? Een nieuwe DVD speler kopen en inbouwen is een optie, maar valt dat niet onder ombouwen en dat MS je kan bannen daarvoor, ik heb hier totaal geen kennis over.

Wat is het handigste om te doen?

-edit-

Zelfs deze kneus vergeet weleens de zoekfunctie te gebruiken, deze kan dicht mods. |:- _0/

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dacht ik quote je er ook nog even op ;)

Op verzoek gaat deze dicht. Succes trouwens ermee, misschien wel een tip voor die krasjes, met een beetje tandpasta kan je ze aardig weg polijsten.
    Moet je wel voorzichtig doen natuurlijk en probeer het eerst even op een oude cd.
    Dit lost niet het krasmaak probleem op maar het maakt in ieder geval je spellen weer speelbaar.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Je weet het al :p

Dicht.

Edit: Aaargh, Nemesis was me voor :9'
    Dit is natuurlijk alleen als de informatie niet beschadigd is :)

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina