Krassen in de winkel
Nee ik heb het niet over kras kaarten maar over krassen die op games zitten. En dan vooral als ze uit de winkel net komen niet uit de bazaar!
Toevallig net meegemaakt:
Vanmiddag naar de stad geweest (purmerend) om effe te kijken naar Pro evo 5 voor de xbox. Uit eindelijk lag hij voor 24,90 bij Dixons, ik heb hem gelijk betaald en helemaal vergeten te kijken naar de CD! In het winkelcentrum op weg naar de auto bekijk ik de CD en zie dat deze heeeeleeemaal vol met krassen zit en nog diepe ook. De enige mogelijkehheid is dat deze dus al eens is gebruikt.
Gelijk ben ik terug gegaan naar de Dixons, helaas was het hun laatste. Aangezien er verder niks meer stond in het vak wou ik mijn geld terug. Dit kreeg ik ook.
Zo opzich valt het wel mee kan gebeuren zou je denken toch?
Nee!
Omdat ik toch een nieuwe game wou hebben ben ik naar Bartsmit gegaan om te kijken. Daar vond ik Half-Life 2 voor 20 euro. Betaald en naar buiten gegaan en weer zaten er heel veel krassen op.
Gelijk naar de kassa gegaan en hij werd omgeruild. (hoe de jongen achter de toonbank omging met de game was gewoon weg pijnlijk om te zien
: )
Gelukkig heb ik nu een versie van Half-Life 2 die geen krassen bevat!
Hebben jullie hier geen last van bij sommige winkels?
Klik om te vergroten...