Krassen met BenQ drive?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GeertErp, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GeertErp

GeertErp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer een week geleden een Xbox360 premium gekocht, bij deze console zit een BenQ drive, dit heb ik gezien aan de hand van plaatjes op internet.

Toen ik de console kocht kreeg ik er Grand Theft Auto IV bij, maar na een tijdje zit er een kleine ronde kras op het schijfje, en doet ie het niet meer, ik doe het schijfje erin en dan begint ie eerst hard te draaien en daarna minder maar het beeld blijft gewoon heel lang zwart.

Voor dat ik deze console kocht wist ik al van het krassen probleem af, maar ik had het idee dat de krassen afgelopen zouden zijn met de BenQ drive, ik heb dus deze drive, maar toch krassen.

Weet iemand hoe dat komt? Of wat ik er tegen kan doen?

Ik heb dit plaatje gebruikt om te kijken welke drive ik heb:

http://microsoft.blognewschannel.com...-dvd-drive.jpg

Ik heb de drive gekocht bij: www.Consoleshop.nl

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Aangezien er niemand nog heeft gereageerd zal ik je even helpen.

Als je Xbox360 krassen maakt op je dvd's is dit nooit goed ongeacht wat voor dvd-drive je hebt. Ik raad je dan ook aan geen spellen meer in de drive te stoppen en contact op te nemen met microsoft. Het telefoonnummer en overige info vindt je in deze thread

Waarschijnlijk zul je je Xbox op moeten sturen naar Duitsland waar deze binnen 2 weken gerepareerd wordt en het probleem als het goed is mee opgelost moet zijn.

Een tweede minder officiƫle optie is je Xbox van positie veranderen. Staat je Xbox bijvoorbeeld rechtop of ligt deze horizontaal? Je kunt ook kijken of de Xbox krassen maakt bij meerdere games (doe er bijvoorbeeld een oud muziek cd-tje in) zo kan microsoft je gemakkelijker te woord staan en weet jij gewoon dat het aan het apparaat ligt.

Ik wens je veel succes en hoop dat je spoedig weer zult kunnen gamen.

Edit: Ik raad je ook aan deze thread eens door te lezen. GTAIV zorgt voor meerdere klachten bij verschillende mensen.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  3. GeertErp

GeertErp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danku.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    succes verder :)

volgende keer wel even de zoekfunctie gebruiken ;)

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina