Op de een of andere vage manier krijg ik heel snel krassen op mijn Gears of War. Hij staat 100% waterpas en ofc horizontaal. Hij staat zelfs op rubbers . De eerste GoW hield het een tweetal dagen vol en was toen onleesbaar geworden. Ik kon het spel nog wel opstarten maar dat was het dan ook. Vrijdag heb ik een tweede kopie gekocht en ja hoor een read error!! Ik dvd eruit gehaald en zag een 4 tal kleine krasjes. Echt maar van een paar mm en flinterdun maar blijkbaar genoeg om nu al af en toe een read error te krijgen. Ik dus terug naar de MediaMarkt waar ik zonder moeilijk doen een nieuw exemplaar mee kreeg ( hulde ) Mijn vraag is: Zie ik wat over het hoofd ofzo? Ik houd rekening met mijn Subwoofer en andere trillings oorzaken. Dit mag toch niet kunnen gebeuren? Na 1 minuut googlen kom ik al duizenden andere gevallen tegen waar de 360 krassen maakt op de dvd`s en dan heb ik het niet over die idioten die dat ding horizontaal hebben staan of er allemaal capriolen mee uithalen als dat ding aanstaat. Het blijkt vooral voor te komen bij GoW maar ook heb ik veel nare verhalen gehoord over Oblivion. Een voorzichtige xbox speler .
Neem eens een kijkje in het Xbox 360 forum, en wel in deze thread. Daar staat waarschijnlijk je antwoord en anders in de andere threads waar naar verwezen wordt. ~Closed.