Krassen op spellen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ricardo3001, 29 sep 2002.

1. ricardo3001

ricardo3001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna bij elk spel dat ik heb zitten er krassen op.mijn vraag is hebben jullie dat ook en kan ik mijn spellen opsturen naar microsoft en dat ik dan nieuwe spellen krijg of niet?en ik heb nog een vraag.als ik mijn xbox terug zou sturen omdat hij rare geluiden maakt en hij af en toe vast loopt(met nieuwe spellen zelfs),hoe lang duurt het dan voordat ik mijn xbox weer terug heb?

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Deze vrage nzijn een tijd hier niet meer opgedoken maar die krassen beteken dat je DVD speler iets fout doet ofzo :confused:

Enige oplossing is je Xbox op te sturen, die ben je dan tijdelijk kwijt, ik heb gehoord dat de service goed is maar hoe lang je hem kwijt bent weet ik niet.
    Als je Xbox ook soms vastloopt en rare geluiden maakt moet je hem zeker opsturen. Je krijgt dan wel een ijsmuts :)

--> Xbox Hardware/General

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er zitten bij mij wel LIJNTJES op maar das van de CD zelf misshcien is dat ook bij jouw

4. dT™

dT™ Guest

yup heb ik ook
    ongeveer om de 3 cm zit er zon kring, rond de hele CD

gewoon met de datalijnen van de CD mee,
    lijkt me niet ernstig

5. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is volgens mij bij iedereen, ik heb er nooit problemen mee gehad. Als je er problemen mee krijgt naar de winkel terug of mircosoft bellen.

6. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt die ook wel eens vast, maar ik denk dat dat niet erg is. Loopt die mij nog meer mensen wel eens vast?

7. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad meer mensen die last hebben van krassen op hun DVD's. Je kunt ze wel terugsturen en vragen om nieuwe maar daar zitten ze in no-time weer op. De enige oplossing is om je Xbox terug te sturen en dat kost zoals Tr@m$ zegt wel een tijdje. Maar je wachten wordt beloond en je krijgt er een mooi xbox-tasje om heen maar dat terzijde. Maar eigenlijk is het niet nodig je Xbox terug te sturen, mits je niet kunt leven met krassen op je games. De krassen zijn namelijk niet schadelijk voor de data op de cd's (tenminste dat was het geval bij mijn vrienden die het zelfde probleem hebben) en je kunt je games nog gewoon spelen.

8. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel sinds 2 dagen heb is dat als ik een spel opstart ik een paar tikken hoor, en dan krijg ik het scherm dat tie de disc niet kan lezen en moet ik hem opnieuw opstarten.

Verder geen beschadigingen en na een paar keer start hij gewoon goed op, toch maar ff support bellen denk!

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij doet het perfekt (na dat ik hem heb teruggestuurd). Het hoort dus niet al die problemen. Gewoon gebruik maken van je garantie. Heeft iedereen die problemen heeft zijn Xbox trouwens al sinds het begin of zijn er ook mensen die hem later hebben gekocht met probs (zou fijn zijn als het alleen kinderziektes blijken te zijn die nu verholpen zijn) ?

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dubbele thread

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Wat vreemd zeg al die problemen. Maar ik zou niet wachten, gewoon opsturen!

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem wat later gekocht en tot nu toe geen probleem gehad.

13. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb hem ook al een tijd nooooooooooooooit problemen gehad met mijn boxje (gelukkig 8))

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had ook de dvd drive van het foute merk en van die krassen aan de zijkanten, heb ms gebeld en de volgende dag was de doos er de dag erna werd het opgehaald en de dag daarna was het terug gemaakt, geen probs meer nu

15. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nooit krassen gehad
    Wel op pc games.

Deel Deze Pagina