1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Krassen weghaler?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 18 aug 2004.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb dus een Gameboy Advance en daar zitten wat lichte krassen op. Volgens mij heb ik wel eens ergens gelezen dat je die krassen M.b.v. een bepaald middel weg kan halen. Weet iemand hoe dit middel heet & waar het te koop is?

    Bij Voorbaat Dank.

    Rick12
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb ooit bij een gamshop voor een paar euro een compleet nieuw schermpje gekocht, naja, het bovenlaagje dan. Dat werkt mss wat beter.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar ik ga eerst dat middel eens proberen als ik weet wat het is:)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  4. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
  5. XeoN

    XeoN Guest

  6. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar koop je pa het?
     
  7. fanboy

    fanboy Guest

    je kan ook een nieuw schermpje koopen voor een paar pleurie
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Halfords zegtie...

    Bedankt, maar die tip heb ik al gehad..
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    misschien zou het werken voor spellen met krassen?
    voor de gene die krassen op de schijf hebben!(ik niet,ik ben erg voorzichtig met spellen:D)
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik gebruik spul bij een autoschadebedrijf, tis een duitsmerk waarvan ik de naam niet meer weet, ga naar de halfords of ander autowinkel en laat je adviseren
    hun weten wat je wel en niet kan gebruiken
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet dan krijgt hij juist alleen maar meer problemen met het lezen. Maar ik wil me me GBA beeldje weer een beetje mooier maken vandaar.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ok
    je kan dan ja het probleem krijgen van de disc is dirty enzo
    ik heb het trouwens nog nooit gehad
    jij rick12?
     
  13. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kunt het met tandpasta proberen; dikke druppel tandpasta op een stuk papier doen en een tijdje eroverheen wrijven emt je schermpje.

    of Brasso gebruiken, brasso is metaalpoets maar werkt heel goed voor het verwijderen van kleine oppervlakkige krassen. het is namelijk een middel om mee te polijsten.
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vaak :)

    Ja zoiets stond me bij over tandpasta. Maar wat voor tandpasta dan. Want het lijkt me niet zon geschrikt plan om prodent menthol power te gaan gebruiken. En Brasso ga ik even opzoeken wat het is....
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nou...
    colgate, elmex, prodent,sensodyne...
    het gaat om de zooi die erin zit en dat zit in elke tandpasta. iig; het polijst*)

    Brasso is metaalpoets, vaak gebruikt door casemodders om de jewel mooi een doorschijnend te krijgen.
     
  17. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan dat product vinden om krassen te verwijderen bij ons in de geburen in een telefoonwinkel (De Bronselaer). Moest je er niet aangeraken, dan wil ik er wel voor u achter gaan en je opsturen. Ik zal morgen eens zien hoeveel dat product kost.
     
  18. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nokia 3200... en het scherm aan de buiten kant dus de transparante cover ztten krassen op... moet ik dan nieuwe cover halen... want dat spul kan waarschijnlijk niet :mad: of is dat ook kunstof glas? denk het wel eigenlijk :p :) want een nieuwe cover is duur :mad:

    [plaatje]http://www.1a-handyshop.de/images/artikel/oberschalen/ob_3200_org_trans.jpg[/plaatje]

    ik bedoel die buiten kant :)

    HELP MIJ!! PLEASE!!
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had het voor vanmiddag altijd dat dirty disc error gedeunte :mad: . Mijn Midtown Madness 3 deed het hierdoor niet meer maar ik heb de lens schoon gemaakt met zo'n welbekende lens clean disc. En nu doet alles het weer :9
     
  20. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Halfords.nl kan ik displex niet vinden :mad: op internet kan ik het wel ergens anders vinden... maar ik wil het toch liever gelijk in handen hebben :)
     

Deel Deze Pagina