Moest iemand er over informeren ofzo. Kweet niet meer maar het zag er niet goed uit. Als die weer komtzal ik wel ff copy-pastee
En nu kon ik de site niet opkomen. Typte gewoon www.xboxworld.nl maar er werd iets achter gezet en der stond dat ik geen toegang tot de site had?? Vaag
Yep had ik ook... een hele vage url, die er een beetje zo uit zag: http://archief.xboxworld.nl:81/...../..../error/forbidden Op de puntjes stonden nog wat woordjes, maar die weet ik niet meer
dit is waarschijnlijk de foutmelding die jullie kregen: Warning: Too many connections in /home/sites/site51/web/forum/admin/db_mysql.php on line 40 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /home/sites/site51/web/forum/admin/db_mysql.php on line 40 There seems to have been a slight problem with the database. Please try again by pressing the refresh button in your browser. An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists. We apologise for any inconvenience. dan zijn er gewoon wat problemen met de server niks bijzonders verder.
Marinus heeft hier helemaal niets mee te maken hoor XBW was +- 30 minuten niet bereikbaar wegens wat werkzaamheden aan de server, nu zou het allemaal wel weer moeten werken. Maar Wouter of Jorrit, voor het geval dat je dit leest voordat ik een van jullie op ICQ zie, neem ff contact op. Ik wil MySQL db tijdelijk op andere server plaatsen ivm. server performance.
Nah, dat was 'm niet. Het was een compleet witte pagina met een paarse box erin. Een soort van standaard server-foutmelding leek het wel. Maar boeit niet, hij doet 't weer.
Ik kreeg net gewoon een melding dat de MySQL database was verhuist. En dat het ff kon dure. Daar heb ik wel respeckt voor PS De MySQL database Server houd dit Forum en mogelijk ook de website werkend