Hallo, Ik ben hier nieuw op het forum, maar komt hier eigenlijk alleen om een vraag te stellen, en ik hoop dat iemand hier mij uit de brand kan helpen. Omdat mijn ouders gescheiden zijn heb ik 2 huizen, en ik speel op 1 XBOX en deze neem ik steeds mee heen en weer. Nu heb ik op mijn account XBOX Live Gold, en dit werkt prima als ik bij mijn moeder ben en ik kan dan ook gewoon spelen. Echter als ik bij mijn vader aan kom, en ik sluit mijn XBOX aan, dan doet hij het niet. Als ik mijn connectie test krijg geen foutmelding en ben ik gewoon verbonden met XBOX Live. Maar als ik dan probeer in te loggen op een van mijn accounts krijg ik een foutmelding, en staat er dat ik mijn verbinding moet testen maar als ik dat doe krijg ik gewoon te zien dat mijn verbinding in orde is. Hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven, Mvg, Calliej.
Ik probeerde net mijn profiel opnieuw te downloaden en nu is hij weg, hij zegt; 'Profiles can't be downloaded right now 80150101'
Is een Europese storing volgens de Xbox-hulpljn...rond 20.00 zou het volgens hun moeten zijn opegelost!
YESSSSS ik had straf en is nu afgelopen en ik d8 kut nu kan ik niet xboxen maar hij doet het weer precies om 8 uur