kritiek over het sluiten van thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I TriTon I, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I TriTon I

I TriTon I Guest

ik heb het echt helemaal gehad met xboxworld, ik stuur ik pm met dit dat, ja is goed blabla, dan is de startpost weer niet goed, weetjes sterf gewoon ofzo mensen weten echt wel wat ze nu wel en niet moeten doen, mja dat jullie dat niet inzien :thumbs:

en skit aan dat jullie me nu bannen, heb hier nu toch weinig te zoeken zonder een Halo2 topic _0/

Waarom maak jij dan geen goeie startpost als je het zo goed kan Fardo? bespaart mij / ons moeite en dan hebben we geen gezeik etc.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tot ziens je bent de zwakste schakel

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zucht....en juist door zulk gedrag gooien we elke keer Halo 2 Live threads dicht. :x
    In plaats van je meteen zo licht ontvlambaar op te stellen, had je ook gewoon je gemak even kunnen houden. Fardo heeft duidelijk aangegeven dat je een startpost naar hem door moest sturen voordat je een thread aanmaakt. Dat heb je niet gedaan, dus dan kan je verwachten dat je thread wordt afgekeurd.

Idd, daarom zijn we nu ook strenger met het toelaten van een Halo 2 Live thread. Alle voorgaande threads hebben we nooit naar hoeven kijken. Nee, daar wist iedereen wat wel en niet mocht..... :x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina