Is zijn eerste post, geef hem een beetje speling. Welkom dude Welkom op het forum waar je 10 antwoorden op je vraag kan krijgen zonder informatie
Videoland?!? Nou, ik heb nog geen ene r**t gezien bij die plepvideotheek. Ik belde laatst op om te vragen of ze de doos ook verhuurden (afgelopen vrijdag, ik d8 ik ga hem ff huren ) weet je wat ze zeiden "Nee die verhuur ik niet, gaan we waarschijnlijk ook niet doen, vraag is klein" dus ik zei "Ik vraag toch?" zegt hij "Ja, maar jij bent de enige", Yeah sure. Naja ik kan het iig niet vinden, Xenior was bij videoland in de Vlierboomstraat, welk filiaal in DH verhuurd ze dan?
Xenior was helemaal niet bij videoland in de Vlierboomstraat! Das een grove leugen! Geintje, ik vat je zin wel hoor. Anyways, ik heb nikkes gehuurd dus zou 't nie weten. Weet wel dat sommige filialen ze verhuren, weet alleen niet welke. Denk dat je net the1tweeduizend en Xenior doormekaar vergipste...
Ik woon in Doorn !!? jaja, dat ligt ergens bij Zeist en Driebergen, maar daar hebben we een videoplaza en daar verhuren ze Xbox+ ik dacht 7 MS spellen... Xbox: €8 per dag Game: €5 per dag.... lekkere verhouding
Weet iemand waar je in de omgeving van Eindhoven spellen voor de Xbox kunt huren? Ik woon in Veldhoven (naast Eindhoven) en Videoland hier zegt dat ze niet aan Xbox games gaan doen. Ik heb al heel wat Videoland vestigingen in de omgeving van Eindhoven afgebeld maar het schijnt alsof geen enkele vestiging er aan meedoet. De zoekfunctie op dit forum leverde mij twee videotheken op die wel Xbox spellen verhuren, namelijk Video Corner in Best en nog eentje in Tilburg. Deze laatste is toch iets te ver weg (op de fiets) en de videotheek in Best wil niks aan mensen verhuren die buiten Best wonen Misschien dat ze wel eventueel zouden willen uitlenen wanneer ik borg zou betalen... Misschien dat iemand nog een adres (omg. Eindhoven) kent waar ze wel Xbox spellen verhuren?
Zoals ik al meer heb vertelt werk ik in een videotheek (Filmclub) we hebben nu 20 xbox spellen in het verhuur....