Kung Fu Chaos & Operation Desert Storm

Discussie in 'Algemeen' gestart door BoUtErSe HIQ, 2 sep 2003.

1. BoUtErSe HIQ

BoUtErSe HIQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen of deze spellen de moeite waard zijn?
    ik ben van plan om 2 controllers erbij te kopen zodat mijn totaal op 4 komt en ik zou er graag een paar spellen bij willen hebben die 'leuk' zijn om te doen met z'n vieren. Adviseer mij svp

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    koop DOA3 ipv kung fu choas -> die kan je ook met zn 4e doen

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk idd dat je beter af bent met DOA 3, kung fu chaos is erg heel de tijd hetzelfde helaas na een tijdje, en Halo is altijd leuk met zn 4en, weenie of je die al hebt...

4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    conflict dessert storm is tha bomb, maar om 2 extra controllers erbij te kopen zou ik niet doen, dan kan je beter een link kabel kopen en een xbox van een gappie van je aansluiten kan je ook met zijn vieren of zelfs achten maar dan moet je wel 8 controllers hebben.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun fu chaos is echt wel een leuk spel en niet te vergelijken met doa. Kun fu is een lekker over de top vecht spel niet supper veel diepgangs gewoon lekker button bashem met je maten en voor de 29 euro die hij kost zou ik hem zeker niet laten liggen coole party game. Desert strom vond ik niet super maar leuk om coop te spelen

6. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Kung Fu CHoas is echt een leuke game om met een paar vrienden te doen! hij's nog eens goed geprijst ook :)

zeker de moeite waard om aan te schaffen, geen top game maar erg leuk als je wat op hebt :)

7. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    _O_Halo,_O_ Unreal Chamionschip of Whacked!, deze games zijn ech THA BOMB:D als je met z'n 4en wilt xboxen. (Whacked krijg je bij xboxlive...;))

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En DoA 3 is dit niet? :{

9. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    conflict desert storm roeleert als je met 2 speelt:9. zeker een topper als je veel met 2 speelt.

10. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Yup! Met z'n 4en is het ook leuk, maar dan moet je wel een beetje rond hetzelfde niveau zitten. Ik raad ook aan om Kungfu chaos niet te kopen want ik heb et geleend en na een paar uurtjes had ik et wel gezien!

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Kung Fu Chaos ook en ik vind hem vet maar verveeld wel snel eigenlijk ik kom niet verder:mad:

Deel Deze Pagina