Kung fu chaos

Discussie in 'Algemeen' gestart door DS The Best, 29 mrt 2003.

1. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En binnenkort op xbw.nl komt er ook 1 hoorde ik zeggen, strak spel :) FF kijken wat gamespot.nl ervan zegt.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    7,5 maar, tssk... Ik hoop echt dat het beter is dan sommigen schrijven... Zoals gamers.com, maar die hele site vind ik dan ook nep...

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    7,5 is toch een voldoende.. Ik ga hem toch wel halen. Mocht hij dan tegenvallen kan ik hem altijd nog ruilen.

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal hem uiteraard ook, maar ik hoop echt dat hij mij niet zal tegenvalen, maar ik neem aan dat ik te hoge verwachtingen heb, maar goed, omdat al mn aand8 is gefocussed op KFC kan Brute Force niet meer tegenzitten :D

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind Kung fu chaos cool, als Gijs-Jan nou eens opschoot met de review... :mad:

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ja xbw, debuut als eerste NL site die kfc reviewt kwijt!!!! Helaazz... :p Maarik weet waarom :) Gijs-Jan is gaming 24-7 nu zeker :p?

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bet0r van niet! Althans niet alleen maar...

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik snap het spel eigenlijk niet zo goed.... wat is nou de bedoeling? Een film maken door te vechten en daar beloningen voor te halen????

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem al, je moet zeg maar door een level heen vechten en je krijg sterren op het eind voor je prestaties, als je drie sterren hebt dan heb je een redelijke film en kan je door naar het volgende level. 5 sterren en je hebt een top film.

ik geef een 7
    een 8.2 voor multiplay

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wat is de replay waarde?? Kan je er een tijdje mee door, (singleplayer) of is het eigenlijk pas echt leuk als je met meerderen speelt?

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    voordat je alles hebt ge unlockt ben je wel even bezig.
    met zn 2en kan je lekker door alle sets heen gaan.

maar op den duur heb je wel iets van: been dere done dad gevoel.

beetje herhalend.

13. Gameslave

Gameslave Guest

Nou weet ik ook niet meer of ik m moet hebben of niet, maar ff die review nog ns lezen, zijn de controls lekker simpel dan, dus echt voor n beat'm up noop zodat je geen combo's hoeft te gaan leren die je op perfecte timing moet uitvoeren enzo?

14. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah denk dan niet dat ik hem haal :)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    hij krijgt allemaal 6.5 enz . Nou dan izzet bij gamespot.nl toch een beter cijfer .... In de PU komt ook een review en op deze site ook dus dat zal wel bepalen of ik hem koop.
    Btw de preview bij de PU waren ze wel te spreken over KFC....

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Controls zijn simperl, 3x X doe je een sla combo 2x X dan Y doe je sla sla schop. Met B kan je ze weggooien.
    A is springen. maar het is echt geen beat em up. t is een lekkere party game

17. Gameslave

Gameslave Guest

misschien ook maar nemen dan, is ie wel leuk in je eentje, speel meestal in me eentje:D

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Maar er zitten toch ook minigames in (bron: PU)? Zo ja wat houden die in, of is dat net zoals bij tony hawk4 helemaal niks??

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    En weet iemand hier ook wat ongeveer de speelduur is??? ik hoorde eerder in deze topic dat je veel kunt unlocken maar hoeveel uur ben je bezig om alle levels te halen???? 15? 20?

20. mischa

mischa Guest

ik ga het proberen in een uurtje of 10 :)
    ik heb hem niet maar lets try dan is het de 1na langste game die ik heb. alleen steel battalions speelduur is vele malen langer :)
    level7 van 23 ben nu uurtej of 15 a 20 bezig 8)

Deel Deze Pagina