Hey xbox-diehards Ik heb gisteren een xbox gekocht en de ps2 verkocht. (goed he) Ik heb Halo en Amped als spellen. Welke spellen zijn nog meer f*cking goed? Met een hele goede gameplay Duzzzz. Welke raadden jullie mij aan?
goed bezig ik raad Munch Oddysee aan, is echt erg grafisch en goede gameplay. Voor de rest Dead or Alive 3 als je van fighters houdt. En Hunter is ook wel goed btw.
damn, hij wil nog steeds niet leren de treads op het goede forum neer te poten, ik ga vanavond ff 4 player halo doen bij hem thuis(en moet ik gvd 3 controls meeneme) en dan zal ik hem leren
spel aanbevele ? ....... ENCLAVEEEEE !!!!!!! kei vet spel , t'evenaard morrorwind op het gebied van gameplay en van omgevingen.... een zalig hack-'n slash game, niet altijd doelloos hakke, ook sterk verhaal, show characters, enz......; just one word... Enclave!
Ik geloof best dat enclave super is, en ik ga em ook scoren, maar vergelijken met morrowind qua gameplay? Om het maar ff kort te zeggen: ze zijn alletwee compleet anders! Enclave: straight hack and slash fun MW: diep verhaal, plotwendingen, super caracter ontwikkeling enz... maar ze zijn alletwee super op hun eigen manier