Kwaliteit DVI ingang

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bas27, 24 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bas27

bas27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen , ik heb een dringende vraag:

Ik heb een Philips plasma 42pf5320 (106cm) met een dvi ingang.
    Nu staat er in de gebruiksaanwijzing van de TV dat je hier een DVI VGA connector op kunt plaatsen en toen dacht ik misschien nu een x2vga kastje
    kopen voor de xbox en een monitor kabel en dan maar gamen met een super scerp beeld!! Gamen via de scart vind ik niet zo super, en ik weet ook niet of er andere kabels voor zijn?:'-(

Kan dit is de grote vraag????:confused:
    Tips zijn welkom!_0/

2. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1

Ik had zelf ook alleen een DVI aansluiting en toen heb die HD/TV kabel gekocht met VGA aansluiting en daar een plug opgezet van VGA naar DVI maar dat word er nou niet bepaald beter op je beeld is niet mooi en kreeg een zwarte balk in beeld , dit zijn mij ervaringen en ze werkte niet weet niet of iemand anders het wel is gelukt.

nu heb ik zelf een probleem met mijn kleuren ik heb inmiddels een Samsung 26" tv gekocht met response van 8ms maar mijn kleuren zijn niet mooi en dit had ik ook met me ACER 66cm hd tv, in eerste instantie dacht ik dat de tv kappot was dus heb die terug gegeven en die samsung gekocht maar heb nog hetzelfde probleem, met HD/TV kabel en de componenten kabel die bij de xbox zat.

iemand die kan helpen ? thnq

Laatst bewerkt: 24 dec 2005
  3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Neem een kijkje in de HDTV-thread, wellicht dat ze je daar verder kunnen helpen;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina