1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het moeilijk om clues te verzamelen?
    Word je een beetje in de juiste richting geduwd? Of sta je er op je eentje voor?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je wordt aardig de goede richting op geduwd. Ik persoonlijk ben nooit in de problemen geweest van wat ik moest doen.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja en nee. Je moet soms bijvoorbeeld een huis doorzoeken en dan kan je alles oppakken, maar niet alles hoeft een clue te zijn.

    En op sommige crime scenes staan weer de bekende bewijs bordjes met een nummer naast een object. Die springen er dan wel weer uit. Het hoeft dan ook weer niet zo te zijn dat werkelijk alle clues zijn aangegeven.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tot nu toe erg verslavend! Moet wel zeggen;Dat de map erg on overzichtelijk is, erg jammer dat men hier voor hebben gekozen. Ik kijk dan ook bijna nooit op de map.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waar kan je eigenlijk andere suits aantrekken?

    /Edit: Oh. Gewoon in het menu :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  6. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je ook street crimes kan oplossen zonder de dader(s) neer te schieten? Dit is voor mij tot nu toe de enige manier geweest :p


    Als je de toturial hebt gespeeld vind je als je op start drukt een optie 'outfits'
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe voelt de game aan? Heb je veel vrijheid? Kun je ook gewoon vrij rond gaan rijden in de stad en de omgeving verkennen en wat gebouwen in gaan?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    neerslaan :+
    en je hebt nog een paar speciale gevallen.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe tackle je iemand in een chase? Of krijg je dat later nog in een tutorial te horen?

    E: En Fiasco, welke knop drukte je gisteren in om te zitten of is het niet mogelijk overal te zitten :eek:? De sfeer is IIG awesome. Zelfs netjes rijden en stil staan voor de stoplicht vind ik leuk in dit spel..
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    A tappen en dit kon bij mij tot nu toe alleen bij cases.
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk eens een volwassengame, ik speel op dit moment 1 case per dag. Ik vind het zonde om sneller er doorheen te lopen, ik neem ook overal uitgebreid te tijd voor en lees alles altijd 2-3x door alleen het ondervragen zit ik op dit moment nog vaker mis..

    De spannende muziek maakt het mij te spannend om het alleen in het donker te spelen haha.

    2 spoilers:

    [SPOILER1]Ik weet niet meer welke case maar bij die kinderlokker bij de school. Ik heb hem toen niet uitgekozen als moordenaar maar de man van de vermoorde vrouw terwijl ik echt het idee heb dat er iemand steeds de moorden pleegt en de mannen van de vrouwen als verdachte laat lijken dmv bewijsmateriaal in het huis leggen, maargoed ik denk dat ik daar nog wel achterkom als het stopt met die vermoorde naakte vrouwen. Mijn baas begon iniedergeval op mij te schreeuwen na de case en zei dat mijn carriere voorbij zou kunnen zijn als ik weer iemand beschuldigt van moord zonder weinig bewijs,[/SPOILER1]

    [SPOILER1]schrokken jullie je ook kapot toen jullie bij de buren gingen navragen en dat er zon pipo je liet schrikken met een masker haha tering.[/SPOILER1]
     
  12. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci *)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon doorspelen. ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Gewoon (Y) inhouden bij een bankje.

    Net even naar Hollywood gereden, was nog een behoorlijke lange rit. LA is echt fucking huge! Even wat secret cars opgezocht, awesome rode auto gevonden met drie wielen.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik je guides/het internet voor de cars?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe Free Roamen jullie eigenlijk. Via het menu Free roam of gewoon tussen cases door? :)
    Dat vind ik wel een klein nadeeltje van de game. Je wordt niet echt gepushed om te Free roamen omdat die cases elkaar opvolgen. Had liever gezien als je een case had gedaan. Dat je dan gewoon thuis was en als je een nieuwe case wilde beginnen je naar het bureau moest rijden.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ja, precies. Ik wist niet eens dat er een menu Free Roam was. Maar het is inderdaad vervelend dat alles zich achter elkaar afspeelt en je niet echt de kans wordt gegund om rond te rijden.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Street crime...niet echt spoilers misschien maar ach..

    Ik had net een street crime mission, ik achtervolgde iemand en uiteindelijk nam die persoon iemand als gijzelaar, hij schoot de gijzelaar uiteindelijk af. Dus toen moest de missie opnieuw. Ik heb hem net tijdens het redden zelf doodgeschoten maar kun je hem ook gewond maken en dat ie dan niet sterft? Volgens mij niet...maar weet niet zeker.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij niet. :)
    Is mij nog niet gelukt.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tussen cases door, maar je kan in het menu naar cases gaan en bij traffic desk zag ik free roam staan.
    bij bepaalde ranks unlock je een puntje met een vraagteken erin op de map. dat zijn de auto's.
    die kans is er wel hoor. Meeste cases heb je genoeg tijd hoor.

    edit: @kabuto: nee kanniet. heb het al meerdere keren geprobeerd.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina