1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook weer waar XD
    Toch maar wachten op de Xbox 720 :eek:
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, het schijnt dat ze nu 9GB ipv 7GB per disc kunnen gebruiken. Bij een spel als L.A. Noire lijkt me dat nog lang niet voldoende :+

    @Hierboven:

    Tot over 3 jaar dan maar :+
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij de The Golden Butterfly case
    maar vind de game een beetje overrated, tis een toffe game maar echt geen 9 ofzo waard (tenzij je later inde game miss nog andere dingen krijgt?)
    vind emtot nu toe gewoon leuk.. maar wel tikkie eentonig
    zou eme een 7 geven

    wat vinden jullie??
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben zelf nu bij The White Shoe Slaying en ik deel je mening wel. Gewoon een leuk spel, zo nu en dan eentonig. De techniek die gebruikt is voor de gezichten is fantastisch maar buiten dat heb ik nog niets gevonden waarom deze game bijvoorbeeld een 9.8 zou moeten scoren.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind de sfeer in de game gewoon erg goed, daar krijgt ie wel een hoog cijfer door. Maar ik ben nu bij The Quarter Moon Murders, de laatste van het Homocide desk. Ik vind het nu ook wel een beetje eentonig worden, deze desk. Maar ik hoop dat daar in de volgende cases verandering in komt. :) Maar ik zie iig wel grote mogelijkheden voor een LA Noire 2. Of een SF Noire. Dat is misschien beter.
     
  6. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Net de game uitgespeeld.

    Spoiler:
    Echt onverwachts dat je (Cole) doodging. Had ik dus echt niet aan zien komen

    Maarja het was verder echt een vette game.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    tis inderdaad allemaal supermooi gemaakt, en ook tof de reacties van mensen en hoe je dingen onderzoekt.. echter had ik wle op wat meer spanninge gehoopt...
    miss wat meer gta style ofzo....
    ik hoop dat ze dit gaan gebruiken en dan een deel 2 maken die pas echt ''legendarisch'' word
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou in deel 2, als die er komt, graag zien:

    San Francisco (inclusief wat buitengebied, Vertigo)
    Co-op mogelijkheid, je partner wordt bestuurd door de andere speler
    Mogelijkheid om je wapen te trekken
    Mogelijkheid om je zaklamp te trekken
    Meer afwisseling tussen de zaken (niet de hele tijd dezelfde soort moorden)
    Meer afwisseling binnen de zaken (niet steeds: naar de crime scene, clues zoeken, 2 lokaties afgaan, mensen ondervragen en vastzetten)
    Meer auto's bruikbaar als politiewagen
    Een safehouse waar je dingen kan doen (outfits verwisselen, saven, weet ik veel, auto's neerzetten)
    Side activities, net als in GTA, bowlen ofzo.
    Winkels waar je shit kan kopen. De koffiezaakjes waar je binnen kan lopen hebben zo niet echt veel nut.
    Hele lange, filmische cutscenes (10 minuten ofzo), zodat je net het gevoel krijgt alsof je een film speelt (bij Uncharted op de PS3 is dit ook geloof ik)

    Wat zouden jullie graag zien?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Enige waar ik me aan kon ergeren en zie als een klein minpunt is dat je geen invloed hebt op de cases en het allemaal erg casual is in de zin van moeilijkheid van de game. Na een tijdje zie je van zelf of iemand liegt of niet, en als je bewijs hebt is het lie en anders doubt. Het vinden van clues is makkelijk en er zitten niet echt moeilijke puzzels in. En het belangrijke is; je hebt nergens invloed op. Scheld iemand helemaal kapot met foute vragen, doe alles fout maar uiteindelijk kom je op hetzelfde neer als iemand die alles goed doet. Als gamer wordt je niet gestraft om zomaar te zeggen.

    Maar goed, uiteindelijk is het geen groot probleem geweest want de game was erg vermakelijk. Eindelijk weer eens wat anders, en daarvoor probs. Als ze in een sequel zich vooral daar op richten kan een nieuwe game echt legendarisch worden. LA Noire was fantastisch, deed eigenlijk niks echt fout en was heerlijk origineel en was op het gebied van gezicht animaties wel legendarisch. Maar uiteindelijk zal het geen GOTY zijn voor mij of dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  10. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Helemaal eens met bovenstaande. Een beetje een gemiste kans.
    Het zou tof zijn dat je moorden ed. kan voorkomen of eerder je case op kan lossen. Wat ik ook jammer vind is dat je nooit precies weet wat er is gebeurt. Natuurlijk kan je je fantasie erop los laten maar het zou leuker zijn dat je aan het einde van een zaak een mooie cutscene ziet van de moord.
    Ik vind het wel een voordeel dat het niet in elkaar zit als gta want daar vind ik echt niks aan.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    helemaal mee eens, en dus ook meer invloed op de cases!!

    ik zou graag iets met racisme er toch een betje inhebben ook aangezien dat een vrij actueel onderwerp is
    en dat je bijv de keuze heb good cop or bad cop te spelen...
    dingen met drugs? (had ik eigenlijk wel van rockstar verwacht)
    en meer vrijheid tussen de cases in.. (dus zeg maar dat je gwoon een agent speelt en dat je kan gaan en staan waar je wil maar dat je wel bijv een baas heb die zeikt op je cases op te lossen en dat je bijv ontslagen kan worden maar ook promotie kan krijgen zoiets)...
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Racisme zit er erg veel in, ook zijn er een aantal zaken met drugs. De rode draad in het spel gaat zelfs over drugs. Heb je het wel gespeeld?
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net The Naked City uitgespeeld. Helaas 1 Achievement gemist aan het eind. Het is een best lange case, dus eigenlijk niet zo'n zin om opnieuw te beginnen :9
     
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Phoehee ben niet goed bezig!

    Moet zeggen dat ik t best lastig vind.

    Heb net the golden butterlfly case met 1 ster gesloten :mad:.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het af en toe ook echt moeilijk om te zien of iemand liegt of (doubt of) niet. De ene keer heb ik 4/4 vragen goed en de andere keer 1/4 of zelfs 0/4.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpt het ook om naar de ogen en wenkbrauwen van iemand te kijken? Of is dat niet zo duidelijk? Of beslis je via de informatie die je hebt/intuïtie of ie de waarheid spreekt?
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand de Naked City voor mij kunnen spoilen?

    Heb een Amerikaanse Rockstar pass gekocht en die is niet compatible met de PAL versie van het spel =/
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Het neer halen van dat logo? Had het gelukkig op tijd gelezen, zelf verloor ik Arnett in de achtervolging, waardoor ik ook de gehele case opnieuw moest starten, echter zat dat gedeelte gelukkig op de helft.
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als je wel info hebt maar het niet zeker weet een bepaalde vraag stellen waarvan jij denkt dat die hem zenuwachtig kan maken. Hij kan bijvoorbeeld sneller gaan slikken of met zijn ogen wegdraaien. Daaraan kan je regelmatig ook zien of hij wel of niet liegt.

    Ze zouden het eigenlijk ook zo moeten maken dat iemand als die zenuwachtig word ook gaat zweten. Dan maak je het nog wat realistischer.
    Je ziet bij de ondervragingen ook nooit een advocaat erbij zitten, dat zou er ook best wel in mogen komen.

    Bijvoorbeeld minder cases, maar dan de cases die je hebt een stuk langer maken met een rechtzaak erbij. Dus gecompliceerde zaken maken.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer wat verder in de game,het waauw effect dat ik in het begin had is wel compleet weg. Veel te veel van het zelfde ivm de cases.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina