1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan doe je het niet :p
    zo moeilijk is het toch niet..
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    haha nee maar dat wilde ik dus weten, kan ik dan later alsnog al die streetcases gaan doen
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hop! Net gehaald bij Saturn, geen speciale editie of DLC erbij, maar dan maar niet, boeit me geen fuck. Installen en gamen maar. Heb uiteindelijk gewoon de 360 versie gehaald, mocht ik allemaal gekke framerate problemen tegenkomen of mocht ie simpelweg gewoon tegenvallen op 360 kan ik hem altijd omruilen voor de PS3 versie maar verwacht niet dat dat gebeuren zal.
     
  4. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehaaaaaald!
    PS3 was uitverkocht THANK GOD XBOX :DDD::D:D:DDD :thumbs: _O_
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry, maar dit snap ik niet..... Waarom ben je dan niet meteen voor de PS3 versie gegaan!? Geen disc swap en maar een 1,5Gb install.

    Als je dan toch beide consoles hebt, haal dan de beste versie.....:emo:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook beide console, maar xbox 360 is mijn main platform en ik heb deze dus ook voor de 360 besteld...
     
  7. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Is wel bij meer games :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Zelfde redenen als vrienden van mij die ook PS3 en Xbox 360 hebben.


    1-We zitten vrijwel altijd in een party als we gamen, het is vervelend om speciaal eeen console aan te moeten doen om te chatten. En de controller gaat na een tijdje uit dus je moet het steeds aan zo'n charge kabel hebben, ergernis.

    2- Ik prefereer de 360 controller ver boven de dual shock 3.

    Disc swappen boeit me echt geen drol, je hoeft het maar 2x in de hele game te doen...nou wat een ramp zeg :D


    Maareh...waarom zie ik Kinect staan als je de game opstart? Waar ook Rockstar games, Team Bondi etc staat?
     
  9. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat zag ik ook xD ik dacht meteen hetzelfde als jij ...
    Misschien heeft kinect personen meegewerkt ... zoals die gezicht dingetjes ofzo xd
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja idd,of wie weet toekomstige DLC met Kinect features...zou erg tof kunnen zijn. Maar zal wel niet.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh god.

    Volgens mij is het bij de ps3 versie dat de disc continu draait en de xbox heeft het niet.

    Waar hebben we het over?

    1x per 10 uur een disc wisselen? Dan kom je tenminste van de bank af.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met die clue hints en music? Clue music kan ik niet uitzetten en heb ik op on staan en Clue hints staat op off, zo krijg ik geen muziek die stopt met spelen en dus indicatie geeft dat ik ergens klaar ben he? Want dat wil ik niet, geen tips.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    echt dit he.. alternatief voor facebookchat/ping/whatsapp/whatevertehhell

    ik snap niet precies wat je bedoelt hiermee
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou je ziet in de options staan dat je clue hints kan aanzetten en ook clue muziek, dus als er iets in de omgeving is wat je moet inspecteren krijg je een geluidje te horen of muziek die stopt met spelen, dat hoeft voor mij echt niet. Maar ik heb het uitstaan nu.

    Maar ik hoef geen what's up en wat dan ook als ik games speel, beetje babbelen met vrienden is toffer dan alles via text enzo.

    Heb net een case verneukt, ik was in het eerste stuk klaar dus ik stap een auto in en rijd iemand omver..(hey , gewoon ff proberen) of althans probeerde iemand omver te rijden, lukte niet. Maar de case was failed..crime scene contaminated :D
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Had de laatste versie met Soundtrack, Slip of the Tongue DLC en nog een andere DLC, bij E-Plaza gehaalt. Voor de geadventeerde 40 euro.

    Top winkel. :thumbs:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    oh ik heb hints uit, muziek als ik klaar ben vind ik wel handig. scheelt me tijd. geen zin om nog 10min rond te zoeken naar niks.

    nee dat bedoel ik, partychat > hele ps3
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie gelijk de kleine details alweer, eindelijk hebben ze het trappen op/aflopen goed gemaakt in een game, je ziet hem echt tree voor tree klimmen, heel erg tof. Ik kijk ook rond bij elk gebouw dat je naar binnen kan, bij die gunstore kun je bijvoorbeeld gewoon naar beneden en bij die shooting range even kijken, gewoon geinig :D


    Had trouwens toen ik de game voor het eerst opstartte en je Cole ziet wegrijden in die auto,gigantische framerate slowdowns, het schokte gewoon eigenlijk. Ik ben toen terug gegaan naar main menu, en weer gestart en toen was het soepel. Weird....heb disc 1 wel gelijk geinstalleerd.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is het enige wat ik ook gehad hebt. Was na 3 sec goed, daarna nooit meer gezien.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    gta iv had ook trede voor trede.. stond er toen al van te kijken
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    me 2 tot die van de oprit af is toen was het goed :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina