L.O.T.R ik zit vast in the old forest

Discussie in 'Algemeen' gestart door Caphex, 1 jan 2003.

1. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    grrrrrrr ik ben in dat labyrint en ik sta nu tegen een hek aan....hoe kom ik daardoor? of moet ik ergens anders heen?
    zeer frusterend

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die Eindbaas al verslagen??? als dat zo is, mot je naar links gaan , daar is een boomstam over de rivier heen en dan kom je vanzelf wel verder....
    Alz je nog Sam,Merry en Pippin aan het zoeken bent dan mot je het ff duidelijker uitleggen....

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik als LOTR fan wacht natuurlijk al een tijdje op een goede LOTR game, nu ga ik TTT ook kopen, maar dat is ook niet veel meer dan hack and slash..

Maar van deze game hoor ik overal dat de gameplay zo erg slecht is, hoe vinden jullie de gameplay?

4. Caphex

Caphex 2nd Place 1st Loser.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het al gevonden, ik moest eerst ene Ted vinden.
    Dus nu MOT ik niks meer. hahaahahahahahahahaha
    Ik vind het wel een leuk spelletje

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:confused:hriko

Shriko,ze hebbe et over de de L.O.T.R game van vivendi die is slechter dan TTT de TTT is er nu alleen nog maar voor de PSII
    maar is wel veel beter(zie Power Unlimited,niet zo goed maar die revieuw was wel duidelijk),de TTT is er NOG niet voor de Xbox
    en deze fellowship of de ring vind ik slecht zelfs et vechtgedeelte vind ik saai,kheb hem een week bij een vriend gespeelt,je kan beter w8e op TTT

EDIT:met nog bedoel ik dat hij wel op de xbox is maar nog niet in de winkels ligt,ze zijn er mee bezig :)

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Destrukt-DCF(d1, dat zeg ik ook, TTT ga ik kopen, maar DEZE (de game waar ze het nu over hebben) game vroeg ik over de gameplay :)

Maar thx voor de uitleg (al wist ik et al ;))

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Re:confused:hriko

Np,en suc6 met je mod job :)
    Maar de gameplay is slechter,je moet op et begin veelpuzzelen,en daarna veel dolen,ik vind de weg slecht aangegeven de ingame graphics zijn niet echt wow,de tussefilmpje's wel :)
    w8 ik zoek wel ff een site voor je mee info

EDIT:

klik hier maar op om er heen te gaan

Laatst bewerkt: 5 jan 2003

Deel Deze Pagina