Hallo allemaal, Ik heb problemen met het updaten van XBL, ik weet dat het aan de router ligt, heb ook alles al geprobeerd wat je hoort te doen zoals poorten opengooien, firewall uit maar het helpt gewoon niet. Ook de mensen van de Xbox helpdesk konden mij niet verder helpen. Hebben jullie misschien nog andere suggesties? Ik ben radeloos Groeten _0/
ow dat had ik ook eerst, moet je hem ff bij iemand anders zetten en daar updaten. Nu werkt het ondertussen wel weer weet alleen niet waarom, het lag bij ons aan de modem toen
Heb hetzelfde probleem... Maar de meeste mensen die hier last van hebben wonen vrij dicht bij elkaar tog apart is dit. Je kan het alleen voorkomen door je router ertussen weg te halen, of die vriend moet dat ff doen! maar bij mij werkt dit niet want ik heb een router en modem in 1 2in1 dus
zie centrale thread routers ik help je daar graag verder jij hebt het probleem niet zien en kunnen horen ... staat ook de mogelijke oplossingen
En nadat iedereen richting de juiste thread is gestuurd, blijft er niks anders over dan een slotje. Dat om offtopic/slowchat te voorkomen. Dicht. NB: toch de Live FAQ eens updaten...