laat de ps2 nu eens gerust!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CursorX, 23 aug 2002.

  1. CursorX

    CursorX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    op deze pagina laten we de ps2 gerust en kijken we wat nu echt het beste is gamecube of xbox

    persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat het de xbox is want de mario formule graakt afgezaagd alsook de pokemon formule!






    _________________________________________________

    Xbox Rules!
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2002
  2. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook xbox, Mario is alles voor Nintenda: Super Mario Sunshine, Mario Party, Mario Kart, Mario Tennis, Mario dit, Mario dat, je wordt er gek van8) 8) 8)
     
  3. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo bedoel ik:p
     
  4. CursorX

    CursorX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    blij dat ik nie de enige ben die er zo over denkt
     
  5. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is krachtiger, heeft een DVD-speler, een hard-disk en een breedband adapter. Verder kan ie muziek CD's draaien en rippen en kun je bij bepaalde spellen je eigen muziek luisteren. De spellen zijn naar mijn smaak ook beter, meer volwassen iig. De GC heeft eigenlijk geen voordelen boven de Xbox, koop hem alleen als je al een Xbox hebt en hem erbij wil hebben. Er komen ook wel veel goeie titels op. Ik vind alleen de controller beter dan de standaard Xbox pad. Maar Controller s vind ik weer beter dan de GC pad.
     
  6. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox heeft een betere en grotere line-up kwa games.
    Nieuwe karakters en nieuwere games.

    NGC gebruikt helaas weer dezelfde personages.
    Niet dat dat iets slecht is.
    Maar iets nieuws zou wel roelen.
     
  7. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    de cube is weer net als de rest een kiddy computer met al die warme mario spelletjes en mooie flitsende kleuren in de nintendo games maken dat er ook niet beter op

    rood = op nintendo FEL rood
    groen maken ze het liefst neon groen
    geel idem

    ga zo maar door

    nix tegen de cube maar ik heb nog niets goed aan dat ding kunnen ontdekken

    owh ja niet te vergeten die "fijne" controller met die grote smash button in het midden, dat vind ik helemaal *****
     
  8. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    De GameCube is not my style..
    De games zijn allemaal zo (ja hier komt et) kinderachtig..
    Ik bedoel, als je 11 bent dan is et nog leuk.. en ik zie mensuh van 11 of jonger haast nie meer gamen.
    De Xbox heeft hele goeie games, qua mijn smaak dan, sommige zijn origineel, sommige zijn poorts (die ook leuk kunne zijn).

    De GameCube heeft haast niets te bieden als et om vernieuwing gaat.. het enige wat binnekort (misschien) nog kan is online gamen.. verder is et gewoon een standaard console (SNES anyone?).
    De Xbox is in dit geval veeeeeel vernieuwender dan de Cube: DVD,Xbox LIVE,muziek beluistere en rippen,LAN gaming, Harde schijf etc etc....

    De Cube heeft een aardige line-up games, Metroid Prime,Starfox Adventures, Resident Evil Zero etc etc.. maar dat is niets (maar dan ook echt NIETS) vergeleken met de Xbox, Raven Shield,Splinter Cell,Unreal Championship,SEGA GT 2002,Metal Gear Solid: Substance,Deathrow,Blinx,XIII,Midtown Madness 3,Project Ego,Soul Calibur 2,Shenmue 2 etc etc..
    Dat zijn echt my kinda gamez..
    De meeste (90%) gamers houden van shooters en action games..
    Die heeft de Xbox dan ook in overvloed, behalve Resident Evil en Metroid Prime heb jet wel gezien op de Cube..
    De action/adventure games op de Cube zijn dan ook nie eg van die hele `coole` om et maar zo te noemen: Super Mario Sunshine,Starfox Adventures etc etc .. allemaal te kinderachtig om et echt `action` te noemen..
    De Xbox heeft er genoeg, Dead To Rights,Hunter: The Reckoning,Splinter Cell,Metal gear Solid: Substance,Blinx etc etc ..

    Ik twijfelde in et begin tusse de Cube en de Xbox, maar toen k de line-up van beide consoles zag, wist ik al welke ik ging halen...
     
  9. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze:D :D :D
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik heb laatste 3 dagen veel ehm 'Extreme G3 Racing' oid gespeeld (Cube) en dat vond ik toch wel errug leuk :D Niet enorm kinderachtig ofzo, niet veel diepgang en niet echt een kopertje voor de Xbox maar toch een leuk spel. Vandaag begonnen aan Rogue Leader en mjah, begint snel te vervelen (net als de eerdere delen)
     
  11. CursorX

    CursorX Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    heb in het begin krak hetzelfde meegemaakt maar ik ging eerst kijken welke games en featers er waren en toen wist ik het wel!
     
  12. Smash_brothers

    Smash_brothers Gamecube ONLY

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een cube en ik ben er blij mee. Xbox trekt me niet zo aan. Ik hoef geen DVD of al die shit erbij. Ik wil een console puur om het games en dat is de cube. Spellen trekken me meer aan enzo. Niet dat de xbox slecht is, maar ik geef tenminste goeie argumenten. Woorden zoals "kiddy" isnatuurlijk geen goed argument. Alsof xbox ook geen spellen krijgt met felle kleuren en zo. Elk console heeft wel felle kleuren. Dat geef ook meer een leuk sfeertje vind ik dan. Nintendo dingen zijn niet kiddy. Meeste dingen zijn leuk of grappig. Meeste mensen beoordelen ook over de graphics van nintendospellen. En gelijk kiddy dit en dat gedoe, maar sommige mensen weten niet wat ze missen als ze het eenmaal spelen.
     
  13. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Er zijn veel meer spellen op de Xbox dan op de Cube hoor. Het lijkt me eerder dat je voor de Cube kiest omdat je voor een bepaald soort spellen valt (precies die spellen waar ik met een grote boog omheen loop).
     
  14. Remco_IG

    Remco_IG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De GameCube,

    Deze console biedt veel meer kwalitatief goede games.
    En verder natuurlijk de Nintendo franchise.

    De Xbox is een mislukste PS2-wannabe heb ik het gevoel.
    En dat is ook gelijk de rede waarom de Xbox niet goed aanslaat.
     
  15. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Noujaaah zeg, een PS2 wannabe ? Volgens mij wil M$ juist de dingen heel anders doen dan Sony ze de laatste jaren gedaan heeft. Harde Schijf, online dienst. Dat zal er bij de PS2 nooit van komen denk ik. En Xbox biedt net zoveel goeie games als de Cube hoor. Ik heb voor m'n Xbox 5 spellen tot nu toe. En voor m'n Cube maar eentje. De rest vind ik bende. De enige redenen waarom Xbox niet goed aanslaat (iets minder dan GC) is dat M$ een image probleem heeft vanwege dat hele windows gedoe en dat Xbox gewoon veel minder bekend is bij de massa dan Playstation en Nintendo. De kwaliteit is prima hoor...
     
  16. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0

    BWAHAHAHHHAHHAHAHAHAHHAA!
    LoL

    Hé Remco wacht nou nog maar eerst af tot aan het eind van dit jaar, dan kunnen we pas eerlijk vergelijken.
    Xbox is geen PS2, en andersom ook niet.
    MS heeft ook zelf duidelijk aangegeven dat ze de Xbox over een langere termijn goed willen laten aanslaan. Op dit moment doet de Xbox hetzelfde als toendertijd met de PS2. Vaag.
    Goed verkopen in het ene land, slecht in het ander.
    Price droppings all the way.

    Maar voor Nintendo komen alleen de oude bekende games weer uit, die zijn uiteraard errug verslavend en heel goed.
    Maar de Xbox is nieuw, en de games die hierop uitkomen zijn van dezelfde kwaliteit..

    Mario Vs. BlinX
    Zelda Vs. Project Ego/Fable
    Metroid Vs. Halo/Unreal Championship/Brute Force
    SSBM Vs. DOA3/Toa Feng/Kakuto Chojin

    En ga zo maar door.
    Ik ken de complete line-up van de NGC niet, maar ik weet wel dat de games die op de Xbox komen van hoge kwaliteit zijn.
    Ik wil er wel bij vermelden dat de PS2 en de NGC beide goede consoles zijn, met alle hun eigen speciale games.

    Greetzzz..
    Wouter. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2002
  17. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahum, de Cube heeft misschien dan games die kiddy eruitzien, maar dat zijn ze niet. Het gaat om de fun, replay en levensduur en die zijn vaak hoger bij die zogenaamde 'kiddy' games, dan bij alle andere games. Zeggen dat de Cube kinderachtig is gewoone een fanboy uitspraak.
     
  18. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0

    Niet echt.
    Als ik zeg dat ik de NGc kinderachtig zou vinden is dat geen Fanboy praat. Dat is gewoon een mening.
    Ik vindt ook dat er op de cube meer Kiddy games zijn te vinden dan op alle andere consoles. Maar dat is niet iets slecht zolang het maar een leuk concept is. Snap je? ;)

    Als ik zeg dat er op de PS2 en op de Xbox alleen maar volwassen games verschijnen dan zou ik ook liegen.
    Er komen op alle consoles wel volwassen en kiddy games.

    Alleen kiddy betekent niet meteen dat het een boutspel is, het kan net zo goed een super game zijn.

    Dat was mijn statement. ;)
     
  19. Remco_IG

    Remco_IG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dat is absoluty fanboy talk.
    Ik weet zeker dat je al die games behalve DOA3, Halo niet gespeeld hebt. Hoe kun je dan zeggen dat het van dezelfde kwaliteit is??!?!?
     
  20. Said

    Said Green Mana crew

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe [​IMG]
    Het is een belediging voor de makers van Project Ego om Mario met hun game te vergelijke ..

    Maa goed, DOA3 is al way beter dan SSBM, en ja ik heb die zelf gespeeld (SSBM)...
    Metroid is een goeie game maar hell no dat die een Halo killer wordt.. [​IMG]
    Halo is een ervaring, Metroid een FPS [​IMG] en nee ik ben geen fanboy
     

Deel Deze Pagina