Laatbloeier

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jacqueline, 17 jan 2009.

1. Jacqueline

Jacqueline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, heb een tijd POP, Sands of time op mijn PC gespeeld maar daar liep hij elke keer op t eind vast. Heb nu ( niet lachen) een tweedehands xbox gekocht met wederom POP Sands of time erop. Werkt echt geweldig! Maar....ik ben niet zo'n vechter en op mijn pc kon ik die zandmannen bevriezen. Nu heb ik wel cheats gevonden voor de xbox, alleen levelnummers, maar hoe kan ik dat in hemelsnaam installeren op mijn xbox. Sorry, heb absoluut geen ervaring met xbox en moet nog leren hoe alles werkt. En kent iemand ook toevallig cheats om de vijand te bevriezen of zo??_O_

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lees bijvoorbeeld deze 'walkthrough' (in het engels) http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/589718/26949

Je zult daar ook leren hoe effectief te vechten in de tweede sectie van het artikel, zo kun je de vijanden misschien makkelijker verslaan!

Aldus deze website zijn er geen cheats om vijanden te bevriezen...

(ook een tip voor toekomstige topics die je wilt openen, probeer in je titel duidelijk te zijn! Nu weten mensen die je willen helpen niet dat je een vraag hebt over een spel dat ze misschien hebben (ze lezen alleen 'Laatbloeier'. Dus in plaats daarvan zou je volgende keer bijvoorbeeld 'Problemen met Prince of Persia Sands of Time op Xbox - Hulp gezocht!' kunnen typen! :) )

Succes!

Laatst bewerkt: 17 jan 2009

Deel Deze Pagina