Labels Printen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Danger, 10 jan 2006.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een probleem met een simpele oplossing, maar 't lukt me niet. Ik heb dus van die label-stickers van Easy Computing gekocht. Ik heb daar al verschillende sjablonen gedownload, maar begrijp niet hoe ik nou mijn afbeelding van cdcovers.cc op die sticker krijg. Ik heb Cover XP geprobeerd, Nero Cover Designer, en via adobe photoshop lukt 't me ook niet om dat ik de exacte maten etc niet weet. Via Cover XP gaat hij weer niet helemaal recht op de cover omdat het papier niet hetzelfde is. Weet iemand wel hoe dit moet, want zo gaat de inkt hard op :D.

Overgens vind ik dit eigenlijk een "te klein" probleem om er een thread voor aan te maken. En ik vind eigenlijk de PC Problemen Hulpthread er een mooi topic voor. Maar aangezien Cygnum daar de Pc Hardware hulpthread van gemaakt heeft kan dat niet meer. Wat ik eigenlijk best raar vind want ik vind dat de perfecte gelegenheid voor kleine vraagjes. En een PC Hardware problemen thread vind ik 'n beetje dubbelop met Vragen over Nieuwe PC en of onderdelen. Ik vind het niet echt een goede "update".

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  2. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    binnenste diameter is 22mm
    label grootte is 118mm

Deel Deze Pagina