[XOne] Lacie Networkspace 1 tb niet te benaderen via xbox 360

Discussie in 'Games' gestart door MrN, 11 apr 2011.

1. MrN

MrN Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een lacienetworkspace 2 tb die nu goed werkt op mijn 2 pc's.
    Echter zou ik de videos en muziek ook graag vanaf de xbox 360 willen benaderen. De xbox360 ziet de schijf wel en er staat pvconnect achter maar ik kan de schijf niet benaderen. Hij geeft een melding dat hij niet kan verbinden en dat het mogelijk aan de firewall ligt.

Ik krijg het met geen mogelijkheid aan het werk, resetten en opnieuw verbinden helpt niet.
    Ook staat de mediaserver en UPnp ingeschakeld, dit zowel op de netwerkschijf als op de router van KPN.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

2. MrN

MrN Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die kan helpen?

3. rickymadness

rickymadness Guest

de melding firewall zegt volgens mij al genoeg ;)

verander jouw firewall settings ik weet natuurlijk niet welke antivirus jij hebt maar de gene die automatisch detecteren zover ik weet zijn AVG en AVAST en Norton

ik zelf gebruik mediacenter van xbox 360 en dan installeer ik op de pc ook media center dan moet je gewoon op de xbox de code van mediacenter op je pc zetten en klaar je kunt nu muziek en films kijken op je xbox 360 ;) denk niet dat dit veel helpt maar kon het proberen :p veel succes

4. MrN

MrN Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het nu wel en deed het opeens uit zichzelf, dus het probleem is opgelost.

Deel Deze Pagina