ik heb nu ongeveer 2 weken een xbox echt super gaaf en ik heb Halo erbij gekocht maar ik heb een probleem soms als ie een level gaat laden gaat het loading screen achteruit en dan weer vooruit etc. ik heb de disc al een paar keer schoogemaakt maar het help niks hebben jullie dit ook en wat kan je ertegen doen alvast bedankt Xatos
hij blijft niet eeuwig laden hij laad eerst een stuk dan gaat ie weer een stukje terug en dan gaat ie weer verder
Lol, dat scherm gaat gewoon op en neer! Dat hoort zo, en daarna start het level toch gewoon, nietwaar?
Hmmz vreemd, mij is dat nooit opgevallen. je hebt het niet altijd? (duh je zei soms) maar hoe vaak heb je het?
Is volgens mij ook helemaal geen probleem, doet ie van mij ook! Wat stelt het plaatje in het laad-scherm eigenlijk voor?
soms heeft hij daar bij mij ook last van heeft ie niet echt vaak af en toe maar dan is ie net lekker aan het laden en in eens gaat ie weer 8eruit
Gewoon iets abstracts volgens mij... als je goed kijkt kan je er waarschijnlijk wel ergens de ring-world in herkennen ofzo. Ik heb trouwens nog nooit m'n laadscherm achteruit zien gaan, maar je moet niet denken dat dit betekent dat hij op dat moment ook achteruit laad ofzo! Dit zou wel erg onlogisch zijn, gewoon lekker heen en weer laten gaan dat scherm.
Anders moet je idd de Disk bij een vriend uitproberen en als hij het dan wel gewoon doet, dan moet je de Xbox Servicelijn bellen.... (geloof me, hun service is echt heel goed) Dit nummer kun je vinden in je xbox.handleiding
Bij mij doet hij dat wel. En dat zegt hij bij mij dat me disk dirty is of damage. Maar dat zijn ze helemaal niet. En dan moet ik hem weer uit doen enzo en dan na een paar keer krijg ik dat level dan eingelijk te loaden. En dat probleem heb ik ook een paar keer gekregen bij silent hill 2.
Nope ik heb het soms ook, is niet echt ver gewoon een centimeter ofzo. Kheb het ook heel vaak bij andere spellen tis niet zo dat het voor de rest iets uitmaakt. Dirty disc errors heb ik ook wel eens bij Morrowind, is echt vervelend. Maar dat plaatje is trouwens gewoon de onderkant van zo'n Halo-ring-ding. Hij loopt rond van links boven naar rechtsachter in de diepte zeg maar.
Zoooo, zorg dat je dat ding ruilt man!!! Mijn maat en ik hebben echt lange tijd ge-cooped en ineens kreeg dat cd'tje van die kuren. Nou goed, je speelt verder en verder totdat we level 9 hadden uitgespeeld en aan level 10 wilden beginnen. Kregen we het weer (loopt dat laadscherm ineens terug) en toen klapte de hele xbox eruit. En toen konden we herstarten en level 9 en 10 overnieuwe doen. Het kan twee dingen betekenen. 1- je hebt een vuile of gekraste disc 2-je laser van je xbox werkt niet goed Als je andere XboX spellen wel goed werken is het je disc en daar heb ik maar een advies voor: ruilen. Hij hoort namelijk in een keer in te laden. Succes