Hallo, Ik heb altijd qua ping 2 sterren in BA. Daardoor heb ik een klein beetje lag. Weet iemand hoe ik aan 3 sterren en dus geen lag kan geraken?
denk het ook Volgens mij BA een van de beste spellen die aangeeft wat voor een verbinding je hebt. Heb je al eens een game met alleen nederlanders er in geprobeerd?
Je moet eigenlijk niet amerikaanse servers joinen, daar heb ik ook altijd 2 sterren. Als je in engelse of nederlandse servers komt zal je bijna altijd 3 sterren hebben. Als je bij optimatch server wilt joinen zet hem dan op dedicated en probeer: fs arena II, gotknowledge of overnightpanic te joinen. In die server heb je nooit lag en er zitten altijd wel mensen in.
you need a internet upgrade - malibu style mja, net wat ghost sniper zegt: geen amerikanen joinen. Zij hebben ook altijd lag in europese servers. Probeer iemand met nl achter zn naam te vinden
Het het niks met internet connecties te maken. Op een Americaanse host heb je altijd 2 sterren en zij op een Nederlandse server. Host zelf of speel op een Nederlandse connectie.