Hallo, ik ben nieuw en ik ben een eersteklas noob wat internet en live betreft! Ik speel CoD MW2 op live en ik heb last van lag. Ik heb 50 mb internet van UPC kabel vanaf het modem rechtstreeks in de X-prut geprakt. Op de nieuwe tv kan ik niet spelen. Philips met 120ms inputlag (dag 600€). Op de kleine Samsung gelukkig maar 30ms dus dat gaat redelijk. Als iedereen in de lobby vol bereik heeft haal ik gemiddeld 20+ kills. Als ik iemand raak dropped ie ook meteen. Zodra er echter maar 1 iemand kutbereik heeft (rood of geel streepje) is het huilen. Als ik iemand van 2 meter afstand een half magazijn in zn rug pomp loopt ie door kijkt nonchalant om, kijkt nog even op zn horloge, Neemt een slok koffie en gooit zn mes tien meter naast en hoppa! Dood ben ik weer. 0 kills en 15x dood gaan per match is geen uitzondering. Het is waanzinnig frustrerend. Ik vind t heel sneu om te zeggen maar ik heb MWF 3 door de helft gebroken en weg gegooid en ik heb al twee controlers kapot gegooid :$ Ik weet niet wat ik moet doen om dit op te lossen behalve sparen voor een ps3 dan. Kan iemand me advies geven? thanx! Ps Nat type is open.
Je NAT type is wel open, dus dat is goed. Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door Closed of Moderate NAT. Een verkeerde NAT heeft trouwens meestal minder effect op de gameplay, maar heeft wel vaak effect op bijvoorbeeld het joinen van vrienden (wat dan dus niet kan). Aangezien je met een kabel speelt is het dus ook geen zwak signaal. Als ik jou was zou ik een keer zo'n connectie test doen, en dan kijken wat voor melding je krijgt.
Ha! m'n skills Nou dat is definitief bevestigt gisteren. Zie van honderd meter iemand aankomen, unleash hell met m'n M4 met red-dot en FMJ, krijg het kruisje ten teken dat ik raak schiet en opeens val ik dood neer. Check ik replay dan is ie al een half uur aan het un-loaden op me en heb ik vanuit last stand 1x met m'n pistool geschoten. WTF last stand? niet op mijn beeldscherm hoor Als ik m'n verbinding test is alles goed, geen restricties o.i.d. zoals ik met m'n draadloze verbinding wel had. Ik begrijp er geen ***** van..
Ik denk dat ze losse flodders in je geweer hebben gestopt! Je hebt de call of duty versie voor passifisten!
Draai even deze test en post je resultaten. Heb je het alleen met MW3 of ook met andere games? Ik zou even kijken of je het probleem ook hebt met een Xbox van een vriend van je, en of je het ook met een PS3/Wii hebt.
Test gedaan, dit is de uitslag: Ping 20ms 21.32 Download en 2.48 Upload. UPC belooft 50mb??? Maximale uitslag op de teller was 48.nogwat. Dit zegt mij dus allemaal helemaal niks. God mag weten hoe ik zo oud ben geworden in dit computertijdperk
Daar is niks mis mee, ik heb Ziggo 50mb download en 5mb upload en ik zit bij die test op 48.5 download, 4.8 upload en een ping van 15ms. Ik zou even op je Samsung en Philips TV kijken of er ook iets van een spelmodus is bij je beeldinstellingen, al die truukjes die het beeld mooier maken zorgen meestal voor aardig wat ms vertraging.
Ja, heb ik gedaan. Beeld is wel echt ver***** nu. Scheelt wel iets maar, zodra er weer iemand is met bagger connectie heb ik t weer. Ga 't maar is filmen dan kan de hele wereld zien dat 't waarschijnlijk gewoon aan mij ligt
Een soort van lag heb je altijd wel eens toch? Niet elk potje loopt even soepel denk dat jij je er zo aan ergert dat je vaak ook gevoel hebt dat je lag hebt terwijl het er op dat moment niet is. Ga lekker gamen en plezier maken maak je niet zo druk over je kill/death ratio. Als ik battlefield 3 speel ga ik ook altijd 100x dood en heb ik 12 kills. Boeit mij niks
Kan niet bij de mw3 series. Hij zoekt automatisch mensen in de omgeving. Daarom kom je bijna nooit amerikanen tegen.
Kijk hier ff naar dan wtf is dit? http://www.youtube.com/watch?v=0tha9EvEiBw&feature=youtube_gdata_player
lol echt raar.... maar sparen voor PS3 zal niks helpen, krijg je gewoon hetzelfde probleem =) mocht het toch aan de xbox liggen moet je ff 1 van je vriend oid lenen dan kun je het testen...
Nou speel ik ruim een jaar online en eigenlijk valt het me nu pas op dat ik nooit maar dan ook echt nooit met Nederlanders in een lobby zit. Zijn er zo weinig medelanders die online spelen of wordt ik standaard overzees ingedeeld? Zit heel veel met amerikanen, brazilianen of andere portugees sprekenden en britten. Heb ik daarom misschien zo'n last van lag want het is nog steeds sadomasochistisch om MW2 te spelen