ik heb dus nergen last van al meerdere malen UC gespeeld en alles loopt smooth! Nixz dan lof voor Live! en ik heb 'gewoon' multikabel/quicknet power
Ik met Motor GP en MA niet, met UC moet je gewoon de goeie game uitkiezen... Dat is niet echt een probleem...
Als ik bij unreal een goede serfer heb, eentje met drie sterretjes of hoger (***) dan loopt het bij mij net zo goed als dat ik niet op live tegen bots speel. Met andere woorden gewoon uitstekend. Als ik al Lag heb dan is dat bij een serfer met 1 of 2 sterretjes.
tja met motogp heb ik het wel eens gezien gehad enz. Meestal gaan de voice coms eerst laggen en dan pas de game. Lag kwam voor als mensen gingen hosten met een klote verbinding en als er veel mensen met een klote verbinding connecte. ik heb ook wel eens een klote verbinding. Moet nog een gaan kijken waar dat aan ligt
Nou, je bent toch regelmatig de host, nooit last van lag gehad, eigenlijk bij Moto GP helemaal niet. Ik dacht alleen dat mijn Voice com soms wegviel, maar gisteren kwam ik erachter dat je alleen degenen achter je en degene voor je kan horen, dus dat is ook weer neit waar
Phew ik dacht ffies dat multikabel het niet zou doen met live. Nu ga ik het zeker halen................................... JOEPIEEEEEE