[XOne] lag??????

Discussie in 'Games' gestart door scaredchicken1, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scaredchicken1

scaredchicken1 IAM A HORROR

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand van jullie al lag gehad???

ik namelijk nog niet ;)

maar wou het ff weten?

see u later

2. masterape

masterape Guest

3. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach, praat me er niet van!!! Ik heb een VERSCHRIKKELIJKe lag, terwijl ik Planet ADSL Advanced heb!!!

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke nix :confused:

5. NiX

NiX The G.O.A.T.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus nergen last van :D al meerdere malen UC gespeeld en alles loopt smooth! Nixz ;) dan lof voor Live! en ik heb 'gewoon' multikabel/quicknet power

6. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik met Motor GP en MA niet, met UC moet je gewoon de goeie game uitkiezen... Dat is niet echt een probleem...

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij unreal een goede serfer heb, eentje met drie sterretjes of hoger (***) dan loopt het bij mij net zo goed als dat ik niet op live tegen bots speel. Met andere woorden gewoon uitstekend. Als ik al Lag heb dan is dat bij een serfer met 1 of 2 sterretjes.

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister stuiterden er wat motoren door mijn scherm, maar ja was Spaanse room!

9. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    tja met motogp heb ik het wel eens gezien gehad enz. Meestal gaan de voice coms eerst laggen en dan pas de game.

Lag kwam voor als mensen gingen hosten met een klote verbinding en als er veel mensen met een klote verbinding connecte. ik heb ook wel eens een klote verbinding. Moet nog een gaan kijken waar dat aan ligt

10. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, je bent toch regelmatig de host, nooit last van lag gehad, eigenlijk bij Moto GP helemaal niet.
    Ik dacht alleen dat mijn Voice com soms wegviel, maar gisteren kwam ik erachter dat je alleen degenen achter je en degene voor je kan horen, dus dat is ook weer neit waar

11. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Phew ik dacht ffies dat multikabel het niet zou doen met live. Nu ga ik het zeker halen................................... JOEPIEEEEEE

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dit gaat nergens over...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina