ja hoor was er weer zon noob met een lagswitch bezig gisteren. was gears 2 aan het spellen met paar vrienden tegen mesnen met rank 5. maar goed uiteindelijk staan wij voor met 3-2 execution. begint de volgende ronden en bam blijft de klok op 01 sec staan. ik denk ok? na 1 min is ineens ons heel team gekillt door 1 gozer. en ja hoor volgende ronde zelfde verhaal. dus ik heb naar me daschboard gegaan en was vet pist . heb meteen die gast avoid gemaakt. dus ik ging zo ff kijken op youtube wat zon lagscwitch is. echt top noob het is een soort storing die ze in hun modem maken en zo zelf de snelheid van internet bepalen ofzo. maar goed zodra jij in een match speelt en je staat ineens vast of bent ineens dood kan het zomaar zon ding zijn.
info uitdelen zoals ik al zei ik wist hier niks tot weinig vanaf. had weleens zoiets gehad maar nooit gedacht dat het express wordt gedaan.
omdat het met gears gebeurd hoeft het nog niet daar te staan. als je 360 vast loopt met cod ga je het dan ook in het cod thread zetten.
Wat dachten jullie van deze thread , Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6 http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508