Ik heb geen idee hoe ik een beetje een propere startpost moet maken, dus als iemand het wilt uitleggen, of voor me wilt doen *) Naja, topic zou moeten gaan over welke games je vaak speelt op een lan met maten, dit omdat ik vandaag het idee had om met een paar maten binnenkort eens een lan te doen. Enige spellen waar we op zijn gekomen die al onze pc's aankonden waren Demigod, Age of Mythology. Of iemand dus gratis (of makkelijk bereikbaar) games weet, feel free to post! Sorry van ***post, verwijder maar als het nodig is :b:
Sof double helix demo, kun je ook op lannen Als iemand de download link zou kunnen vinden, dan zou dat heel fijn zijn
GTA IV is brute game voor lan! Zelfde geldt voor Mercenaries 2, GTA 2! Ja deel 2 Serious Sam 2!! Call of duty Genre online samen is ook lachen. En er zijn er nog geloof ik meer
Red alert 2 is inderdaad heel cool op mp..... of een compstomp 4vs4. Hele goede herineringen aan overgehouden en nu makkelijk in de budget bakken te vinden.
Kick Heb binnenkort een LAN, dus eventuele aanbevelingen zijn niet verkeerd. Dit is wat wij ongeveer in gedachte hebben: -1nsane -Anno 1503/1404 -Armed Assault 2 (ArmA2) -Call of Duty 4/5 -Counter Strike (Source) -FlatOut 2 -GTA 2/4 -Killing Floor -Left 4 Dead -Operation Flashpoint: Dragon Rising De leeftijd van de game maakt dus niet uit!
C&C Generals. Zelf regelmatig met mijn broer gedaan. Heerlijk is dat zeg. Andere favoriet van mij is Rainbow Six Raven Shield. Lekker Terrorist hunt spelen met zn 8en. Moeilijkheidsgraad op Elite en dat wordt billenknijpen. Als er iemand nog Raven Shield heeft en online wilt spelen mag 'ie roepen Verder: Age of Empires, Red Alert, Delta Force, SoF... Rome Total War kan ook maar dat is misschien net zo geschikt voor een hele LAN sessie (wel voor tussendoor even een battle te houden misschien).