Beste gamers, Deze week houd ik voor de zoveelste ker een xbox Lan en meestal spelen we halo en dan CTF en spelen we PGR2 door kat en muis te spelen. Ook houden we vaak wat toernooitjes tegenwoordig bij Top spin bijvoorbeeld, omdat de standaard gametypes vaak gaan vervelen als je het voor de zoveelste keer doet. Mijn vraag is dus wat voor soort variaties aan de gametypes kan je zelf aan een game geven of wat voor leuke ideeen hebben jullie zodat een Lan party uitdagend blijft? Hoorde ik bijvoorbeeld dat je bij PGR2 ook last man standing kan houden door allemaal met minis te beginnen en de laatste neemt dan telkes een snelle auto en gaat anderen tegenhouden. De genen die dan met z'n mini overblijft heeft dan natuurlijk gewonnen. Bij een Lan party moet men ook altijd rekening houden met spelers die geen xbox hebben en dus niet geoefend zijn, wat doe je daartegen, zodat ze de game ook leuk blijven vinden?
das een duo vormen van een langzame en een snelle auto en dan moet de langzame auto eerste worden. Maar daar gaat het niet helemaal om. Dit probleem heb ik ook wel xbox needs XBOX. Ik heb al veel Halo-LAN party's gehad en ik wil ook wel een keer wat anders. Met Halo blijft gewone Slayer leuk, maar ook racen is lachen hoor. Met timesplitters 2 kan je ook veel lol hebben, vooral met die mijnen.
nou, vorrige keer, hadden we een splinter cell 2 toernooi gehouden en de echt goede gamers moesten in hun eentje terwijl de slechten met z'n tweeen mochten, was redelijk geslaagd, alleen het probleem is dan dat er zo veel niet kunnen gamen dan omdat je niet splitscreen kan spelen
Bij Halo doen we wel es de beste 4 tegen de slechtere 12. heel cool King of the hill en oddball zijn ook aan te raden!
Elite.. dat is wel een leuk ideetje Kunnen ook met halo a la redvsblue aankloten.. Bietje op elkaar stapelen en dan rocket ertegenaan, 300nades onder een warthog en dan de lucht in..
Bij Halo deden wij altijd met Warthogs rijden, en dan zonder schieten, dus snel de warthog omver rijden met een andere warthog en dan overrijden voordie weer instapt ^^ Is echter alleen voor 2 spelers. Kan ook met 3 spelers, als een auto dan over de kop slaat moet speler 3 snel instappen voor degene die eruit geflikkerd is weer instapt ^^
ik weet wel iets leuks om met pgr2 te doen: met z'n allen nieuwe gliches proberen te vinden. is best gezellig, het is leuk als JIJ een nieuwe glitch hebt gevonden en kan soms tot best leuke situaties lijden. het is bij een aantal levels mogelijk om uit de baan te springen door iemand achter een jump te zetten en dan via zijn/haar auto over de vangrail en ontzichtbare muur te springen.(als het niet goed gaat krijg je leuke craches) je zou dan de hele stad door moeten kunnen rijden. het is mij nog niet gelukt want ik val steeds door het asfalt/gras als ik land of als ik net geland ben en ergens heen denk te rijden.
wat zijn eigenlijk de leukste levels met halo om te doen? Een beetje ruim, dat je elkaar ook een beetje meot zoeken..
Komop mensen, weer ontopic plzz.. Echte ideeen en suggesties om wat meer variatie in de mix te gooien bij een xboxlan.. En dan gaat het meestal wel vooral om pgr2 en halo idd.. Maar nu niet je lievelingsmap op gaan noemen of een gametype opnoemen... neej, egt iets anders..
wat ook wel lachen is voor een keer met Halo: Needler only game in battle creek (Hang 'm High als je met 16 bent)
bij halo: Team Race doen in bv Bloodgulch en dan 1 team laten race en het andere team de checkpoints laten defende......aant het einde de tijd ff onthouden en dan de rollen omdraaien---------->>>>diegene met de snelste tijd wint
hoe komen jullie aan zoveel mensen of ben ik nou gewoon vriendloos ik speel het meestal met 2 soms 3 meer niet
je moet gewoon vrienden uitnodigen waarmee je altijd omgaat, die hebben misschien nog nooit gexboxed en het is dan best leuk om met die mensen te spelen, in het begin van de thread staat toch ook dat je mensen hebt die het niet kunnen, de vraag is dan om het voor hen ook zo leuk mogelijk te maken. Verder heb ik vandaag ff last men standing gedaan bij PGR2 en dat beviel heel erg goed, is echt een stuk spannender dan kat en muis en de slechte kunnen gewoon goed mee doen (gewoon beuken)!
Halo 100% health gewoon weapons rockets, kan iedereen zo mee overweg, zorgt ook altijd wel voor hilarische momenten.Of wawrthogs crashen.Kies dan als gametype race, en vehicles alleen warthogs.Elkaar ombeuken en elkaar over proberen te rijden als hij uit de warthog is gevallen/gebeukt.Die spelmodes zijn leuk voor even maar voor de rest kan ik bij halo niet veel leuks meer verzinnen waar niet echt skills voor nodig zijn.Je moet gewoon de teams goed zien te verdelen.Je kan bijvoorbeeld ook unreal doen met bots, als ze de goede niet zo goed afkunnen kunnen ze de bots nog altijd afknallen.Al zullen de beste natuurlijk altijd nog winnen maar de slechtere zullen ook wat meer lol hebben.Of kies bijvoorbeeld DoA3 en kies dan tag team, die ander mag allebei de poppetjes gebruiken en jij maar 1, dus in feite jij 1 leven en hij 2.
Je kan natuurlijk ook een soort "Warthog-blaas-'m-zo-hoog-mogelijk-wedstrijd" houden. Dan heb je drie teams van vier en het vierde team kan meten welke Warthog het hoogst komt. Edit: Er zijn maar 2 Warthogs in een spel. Of kan je dat instellen?
jah, bij race heb je meer.. stomme poeperd van een *Naam Tinman NL* Spoiler "Ge(rard)" ... je zou ook 4teams kunnen maken met slayer, ieder een bep. kleur selecteren bij naam, alleen het kutte is die 50kills, die kan neit hoger wel?