[XOne] LAN Party iventarisatie

Discussie in 'Games' gestart door DutchBastard, 18 aug 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo hallo Xbox World forum bezoeker...

Op het forum van xbox.com is een enthousiaste bezoeker bezig te kijken of er genoeg animo is voor een LAN party met de groene doos...

klik hier om direct naar de thread te gaan

Geef daar ff je naam en woonplaats door...hoe meer zielen hoe meer vreugde........

See ya on forums.Xbox.com

ps. het is dus niet bedoeling dat je je hier opgeeft |:-

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als hier alle echte Xboxers zitten, laat ze die inventarisatie dan lekker hier doen :{ Het klinkt ook niet echt professioneel, meer huiskamer niveau zeg maar :)

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zo mindewaardig doen over een goed bedoeld initiatief van een happy gamer??? En het Xbox forum....

4. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    lan party

lijkt me beter als we hier op xboxworld een lan-party organiseren, oftewel dat toernooi dus, of iets anders, deze is een beetje een rotzooitje vind ik maarja komt waarschijnlijk omdat ze nog geen ervaring hebben, hier kunnen de modi's ook helpen bij het opzetten van een lan-party zou leuk zijn(idee?), maar er is dus al een xboxworld toernooi toch?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja XBW Omniversum Event :) Niet zozeer een LAN party, maar wel echt een competitie.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gemoved ... een lan party blijft lan niet waar

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    jammer dat de omniversum event niet in amsterdam is :{ :'-( :'-(
    nu kan ik niet meer meedoen..... maja mss een volgende keer.....

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Het was niet bedoeld als 'minderwaardig doen'. N.a.t.u.u.r.l.i.j.k snapt iedereen dat het een goed bedoeld initiatief is en n.a.t.u.u.r.l.i.j.k is iedereen even enthousiast over dat initiatief.

Maar als jij nou die goed bedoelende verdwaalde gamer de weg naar de forums van xboxworld.nl wijst ipv andersom dan is het voor hem een stuk makkelijker.

Op xboxworld.nl is het organiseren van LAN parties schering en inslag en heeft die bezoeker van xbox.com dus veel meer kans om een succesvolle party bijeen te krijgen.

Snapsie?

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk zo kan het ook...._O_

Ik heb daar ook een post achtergelaten. Een site als XBW vinden ze vanzelf wel.... en dan zijn ze net als velen er niet meer vanaf te slaan....:D

En Fardo bedankt voor het verplaatsen; had een beetje teveel gedronken en geblowd, denk ik....O-)

Laatst bewerkt: 19 aug 2003

Deel Deze Pagina