yo peole, Ik heb al een aantal keren gelinked met 12 man, maar ik wil meer. Ik ben met wat vrienden een groep gestart waarmee we een lan party gaan organiseren. Het is onze eerste kapitaal intensieve lan party. Hierdoor kunnen we maar 32 mensen toelaten. De homepage volgt binnen nu en 2 dagen. De kosten bedragen 10 euro en het wordt gehouden te Heythuysen in de buurt van Roermond, Limburg. Eten en drinken is verkrijgbaar. halo.fastezhosting.com
Shit, beetje ver weg. Maarre... hebbie al datum??? Misschien ken ik wel, ook al is het een eindje weg
datum Als alles goed gaat dwz genoeg deelnemers en tv's, willen we het houden op 7 december 2002. O ja in verband met de verandwoordelijkheid willen we uitsluitend mensen van 15+ hebben.
Re: datum TV's : Zijn die geregeld door jullie? If so : Wat is de 'grootte' van die TV's en speel je daar in je eentje of met meerdere personen op?
FF kijken misschien kom ik wel met paar man als kan vanaf maastricht. Zijn er makkelijke parkeermogelijkheden??
hey ik woon in nederweert das lekker dichtbij ik weet niet of ik kan jammer genoeg ik zit nog in het gips ivm gebroken rugwervels
Answers Wat betreft parkeerplaats, er is een groot zand veld naast de zaal , ongeveer 2 minuten lopen. De tv's ben ik nog aan het regelen, bij een tv winkel. we spelen met 4 man op 1 tv, de afstand zal minimaal 1,5 meter zijn tussen het beeld scherm en de speler. Hub's (switches) zijn al geregeld. er wordt uitsluitend halo gespeeld waarmee warschijnlijk een prijs te winnen valt. het liefst geen eigen drinken mee nemen ivm zuip festijnen. aan melden via de site die over een paar dagen online gaat. halo.fastezhosting.com het duurt 9 uur
check the homepage http://home.wxs.nl/~dirks255/Halo/therules.htm er komt zo spoedig mogelijk een ander adres iets logisch. Ik zou graag jullie mening over onze regels willen weten. mzzl Bas
setup Setup wil zeggen dat er een game wordt gemaakt door de games masters, zodat iedereen de zelfde missie kan spelen.
Relax, ik woon in de buurt van Eindhoven dus misschien kan ik wel komen. Maar mijn moeder is wel op 7dec. jarig, dus dat word nog lastig om te komen.
Voor opgaven Voor opgaven (opgaven met het doel; checken of er genoeg mensen willen komen) zullen deze week van start gaan. Als we genoeg reacties krijgen gaat alles door op 7 december as. Point is, bijna alles is geregeld: switches&kabels, stroom, zaal, tv's ongeveer 17", homepage alleen moeten er nog mensen aanmelden waardoor alles kan worden bevestigd bij onze sponsoren en zaal beheerder. Ik ben aan het denken of ik omroep leudal en eventueel hart van nederland zal uitnodigen. Is goed voor de sponsors. Fragman: neem je ouders mee, naast onze zaal waar gamers alleen tegen betaling toegang hebben is die dag een dans avond ze kunnen daar vrij steildansen, en kan jij de slayer uithangen.
Party goes one!!! Mensen we hebben een site!!! www.compu-fix.nl deze kunnen we morgen of overmorgen tot halo tournament site omzetten dus nog even geduld!! De party wordt dus gehouden op 7 december. Prijzen zijn natuurlijk te winnen. We hebben het nieuwste van het nieuwste en het snelste wat betreft de link systemen. Mensen die komen spelen natuurlijk op hun eigen x-box, ben je niet met een team dan worden er mensen bij gezet tot het er 4 zijn. Je wint de prijzen als team. We eten gezamelijk en drinken is verkrijgbaar "it'll be fun"!!! Voor vragen en of opmerkingen mail naar: halo_tournament@hotmail.com
17" Dit is goed te doen we hebben het met ongeveer 16 man getest, 2 vonden het tegen vallen de rest vond het prima je zit hooguit een 1,5 meter van het scherm af, goed te doen dus.