Reageer snel hij is dinsdag Lan party probleem kan iemand helpen? We kunnen elkaar wel herkenen en joinen. Maar tijdens het joinen stopt hij en ben je weer in het begin. (wij hebben een router)(het spel rainbowsix)
ik begrijp het niet helemaal; kun je mischien wat duidelijker zijn. (je topic staat in de verkeerde fora)
probeer eens zonder de router of haal de pc('s) van het internet af kijk ook eens de kabels na voor een breukje ik heb dit ook wel eens gehad maar dan met halo veel succ6 ermee
Kijk ik maak een game (host) en dan gaat de anders zoeken naar die host en vind hem. hij joint en dan tijdens het joinen (zie je welke map het is) stopt hij en wordt degene die joinde terug naar het begin van het menu gezet (ervoor nog, waar je start moet drukken) met het spel rainbowsix. en dan kan je dus niet spelen.
Ik denk het niet, want dan staat er ' You've got another version of the game' en dan was hij er zelf wel uitgekomen. Mocht het wel zo zijn dat het een andere versie is, de gene met xbox live, verwijder, helaas, je savegames van Rainbow Six 3.
alle downloadable content wissen ... of de andere moet alledownloadable content downen ... anders werkt het niet
jup, je hebt de een gepatched ( xbox live) en de ander niet Of het is de een heeft een ntsc versie en jij een PAL
Nope dit heeft puur met de downloadable content te maken ... er zijn niet veel mensen met een NTSC box hoor
ik probeer het maar we speelde niet die gedownloade maps maar van die patches we delete eerst wel alles. dat is wel zo slim om te proberen ieder geval. bedankt mensen alvast voor de hulp. wie nog meer suggesties heeft ze zijn welkom.
je hebt patches gedownload en dat is het probleem ...er zijn een aantal bugs gefixed ... de volgende keer is het verstandiger om die voor de andere xbox'en ook te downen
Dan doe je daar account recovery, met jouw account, download je alles en ga je alsnog spelen ( of je zet je gt met een memorycard over)
je kan je Gamertag op een memorycard zetten en dan de content met jouw account op zijn xbox downloaden ...
dat weet ik ook wel maar niemand heeft zo een ding maar het doet het nu en dat is echt geweldig. ik wil jullie bedanken.