ik heb een vraag, kijk ik wil een lan-party organiseren voor natuurlijk de xbox en nou weet ik niet wat ik er allemaal voor nodig heb.. maarja daar kom ik dan wel uit maar hoe krijg je de juiste stijl van xbox en lan party?? beetje gezellig met disco lichte enzoow lijkt me wel wat nou is mijn vraag wat zouden jullie echt op een lan party willen zien of wat er echt bij hoort P.s. ik zie ook altijd van die reclame borden en reclame posters van games waar kan je die halen of kopen?? alvast bedankt _0/
je moet iig een grote ruimte hebben want het is niet bepaald fijn om een controller in je neus geduwd te krijgen als iemand neergesniperd is...
er moet een goede sfeer zijn maar dat kan je niet maken door de omgeving aan te passen (nou ja, een beetje dan). Ik denk niet dat er echt belangrijke dingen zijn behalve dan een linkkabel, xboxen en tv's bij zo'n lanparty...
voor een lan-party heb je een system-link cable nodig, die kost iets van 15 euro en is (volgens mij) bij de intertoys/bart smit te halen. Op een lan-party moet je ook nog stoelen/banken hebben waar je lekker in kan zitten. Het best is ook dat je nog lekker grote tv's heb.
Heb je ook genoeg kabels, hubs, tv's, controllers en spellen (minimaal van elk twee)? Het zou namelijk jammer zijn als er niet een paar kunnen meedoen doordat je te weinig controllers hebt
IK vind het zelf altijd een onwijs leuke sfeer hebben als er b.v. blauwe lichten / groene lichten zijn, dat geeft al een meer gamer gevoel ipv een simpele garage.( Lichtsnoeren voor kerst b.v. ) Verder gewoon dingen als posters ophangen om de kamer te vullen..maar maak het niet te licht want dan is het ook niet leuk
owkeej jongens (meide) allemaal onwijs bedankt dat jullie soow goed reageren .... ik heb al echt wat aan die adviesen!!! en blijft natuurlijk doorposten als je meer goede ideen heb!! (ik ga zekerz die groene lichten doen denk en die linkkabels ga ik morge oowk maar alvast kopen) ik heb inderdaad van alles al iets van 2/3 games duzz dat komt wel goed
wij lannen altijd gewoon in een gymzaaltje van een lokale basisschool, gewoon alle lichten uit, xbox en tv's aan en klaar
en die posters en van die kartonne staanders (reclame voor de games) waar kan je die hale of kopen (wel een beetje betaalbaar)?!???
Ligt eraan voor wat voor zaal je gaat, ik zou echter bij een jongerencentrum gaan informeren. Dan ben je gauw een stuk goedkoper uit.
of in een schuur ofzoow van een goede vriend of kennis dan ben je helemaal niks kwijt (als je geluk hebt) maar ... weet iemand waar ik die reclame borden en posters ken vinde?
Ik heb zo een 2tig tal posters bij de pu gekregen, maar bij onze futurezone hebben ze veel van die reclame borden en posters..als je een game producer of microsoft ofzo belt hebben die vast wel goodies voor je : )
Zelf houd ik de link partijtke gewoon thuis in de woonkamer en in mn slaapkamer. Waarom kijk je je ouders gewoon niet aardig aan of het kan, misschien gaan ze een avondje weg ?? Of je vraagt het aan vrienden die op zichzelf wonen Is veel gezelliger Owja om te linken heb je egt dus niet veel ruimte nodig te hebben. Zelf heb ik rond de 8 mensen in huis in 2 kamers van 18 en 11 vierkante meter. Egt niet veel maar wel gezellig