[XOne] [LAN] xbox 360

Discussie in 'Games' gestart door Dionskateboarder, 19 dec 2006.

1. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik vroeg me af hoe het in z'n werk gaat als je een lan verbinding hebt tussen 2 xbox 360 console's ik ben van plan met de buren een lan kabel te trekken. en wat het voordeel ervan is, verder kan je ook gewoon nog zien als hij online is bij freinds en gewoon invite's en berichtjes sturen enzo over lan ?

2. Dionskateboarder

Leuk Bevonden:
    0
  3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    *zucht waar zal ik beginnen,
    1. je pakt 2 xboxen propt daar een RJ45 patch cable tussen doe beide kanten in de internet aansluiting achter op je box, en stap 1 is gedaan.

2. Doe in beide boxen eenzelfde copie van bijv: Halo2, ga naar systemlink game en start een match.

3. Druk met de andere box ook op system link en search match. als het goed is kun je nu joinen bijelkaar

4. Wil je het moeilijker maken, koop een HUB-switch van 20 euri, en sluit 6 boxen aan elkaar, jippie je kunt nu met 16man max LAN-ne

5. Wil je allebei op Live en dan elkaar joinen, pak je modem (verdere uitleg zie fardo's Live topic) sluit deze aan op je HUB-switch en je kunt nu Live delen met alle xboxen.

sorry dat het een beetje kortaf is maar zo eenvoudig is het, oja btw: je kunt alleen als je stap 5 hebt gedaan messages sturen naar elkaar enz

succes ;)

4. Dionskateboarder

Leuk Bevonden:
    0
    oke duidelijk bedankt !

Deel Deze Pagina