Game mania (belgie) doet een actie waardoor ik denk dat er mee xboxen zullen verkocht worden! Let the boxes roll!!!!: Dit lijkt me wel voordelig voor onze big black box, dus mensen alsjem wil halen, dit is je kans!
die hamburger krijg je nog niet eens van sony word gewoon gesponsord door quick. Vind dit echt niet kunnen de Oudste console van de 3 en toch het duurst. Ze vragen er gewoon om om ingehaald te worden door xbox of ngc , waarvan de 1e volgens mij al op de goede weg is.
nou blijkbaar kost de ngc niet veel om te maken, heeft ms teveel geld om het ding voor de helft op de markt te gooien en heeft ps2 toch al de markt, dus waarom zou sony verlies gaan leiden op die machine?
quick heeft het ooit geprobeerd in nederland, maar is al lang weer vertrokken toch? ze zaten ooit op de lijnbaan in rotterdam naast waar nu de Music store zit
Wow, een overheerlijke hamburger voor slechts € 299,95, en dan krijg je er ook nog een gratis playstation bij! Die Belgen weten wel wat reclame maken is (no offence)!