Ik heb even een vraagje, zijn er hier misschien meer mensen die last hebben van extreem lange laadtijden. Of dat hij ineens aangeeft dat spellen defect zijn of geen officiele cd is. Nou ikke dus wel, ikke heel vrolijk MS bellen en wat zegt die vent, moet ik heel mun harde schijf leeg halen en het dan nog is proberen, werkt dat niet dan kan ik hem alsnog op sturen. Het lijkt me toch stug dat misschien een stuk of 20/30 savegames de laadtijd van mijn spel beinvloeden (aangezien ie nog steeds zegt dat er 50000+ blocks vrij zijn!
Het lijkt mij inderdaad niet dat een aantal save-games het probleem kan zijn. Raar dat dat mannetje van MS zegt dat je je HD moet leeg maken. Dat slaat volgens mij nergens op. Het lijkt mij eerder een probleem met de laser van je Xbox. In Haarlem bij digifan staat zo'n demo opstelling van de Xbox. En sinds kort heeft die ook last van erug lange laadtijden en foutmeldingen. Lijkt hetzelfde probleem als wat jij hebt. Ik zou nog een keer de helpdesk voor de Xbox bellen. Misschien krijg je dan een slimmer persoon aan de telefoon. Zodat je dan wel een Transportdoos thuis gestuurd krijgt zodat je hem voor reparatie op kan sturen.
Hehe en dat is nou precies wat ik gedaan heb. Was het er ff totaal nie mee eens dus had zoiets van, hop nog is bellen. Toen kreeg dus ik wel zo'n handig mannetje aan de foon die gelijk al zei ik dat ik hem moest opsturen (ikke met mun gebrekkig engels). Magoed krijg nu dus die doos thuisgestuurd en dan duurt het is van 2(!!!!) weken voordat ik hem weer trug heb, maja als ie het dan maar weer goed doet.
2 weken!! Ik had eerst ook problemen met m'n Xbox'je en toen had ik hem binnen 1 week weer terug (die week was ik precies op vakantie dus ik heb hem geen moment hoeven missen)
Ja maar ik neem die tijdsindicaties maar met un korreltje zout, die vent zei gisteren nog dat het versturen van dat verzend pakket 2 tot 3 dagen zou duren, wat ligt er vandaag thuis op me te wachten, idd dat pakket (heb gisteren gebeld) dus morgen ff inpakken en bellen kenne ze hem vrijdag halen:d
Er zijn mensen bij wie het wel werkt, soms wilt de Xbox de eerste savegame verkeerd opslaan. Kijk hier maar.
als je hem laat repairen kan het wel zo zijn dat ze je save games deleten. (eigen ervaring) me doa save is nog steeds niet op ze oude niveau had bijna alle pakjes op 3 na
tja dat moet dan maar. Beginne we wel op nieuw (heb btw GT 2002 besteld, dus als mun boxie trug is ken ik gelijk beginne )
Ik heb een keer ook zo'n foutmelding gehad dat hij zij dat het geen orgineel was maar toen hoefde ik alleen de cd schoon te maken en toen deed hij het weer.
Hmm ja als het zoiets was dan deed ie het al weer normaal, maar ja op de cd is niks te zien, heb hem al weet ik veel hoe vaak schoongemaakt, maarja dat hielp ook niet. Nou had ik hem meegegeven aan goser uit me klas die ook een xbox heeft, en daar deed ie het zo in 1 keer, dus neem aan dat het aan me xbox ligt. Maja ze komen hem vandaag halen, en dan hopelijk zo snel mogelijk trug
Wat is extreem? 30 seconden, 1 minuut, 3 seconden? Welk spel betreft het? Dat scheelt ook.... Gemiddeld wacht ik wel zo'n 15 seconden...