hi, ik heb net een rosso pack gekocht en de ldtijden bij PGR2 duren soms wel bijna 1 minuut , denk je dat die vastgelopen is gaat ie weer verder? hebben meer mensen dit.
Zitten er bij het rosso pack 2 spellen op 1 dvd? Want dan zijn de laadtijden aanzienlijk langer. Als het 2 aparte dvd's zijn dan zou ik even terug gaan want dat hoort in princiepe niet zo lang te mogen duren.
bij mij ook niet, maar sinds ik Parijs heb gedownload lijken de laadtijden helemaal in het beginscherm wel iets langer te zijn geworden.
Ik vind de laadtijden juist heerlijk snel! Je hoeft echt bijna niet te wachten totdat je kunt racen...
Wanneer Laad hij dan zo lang? Als hij het spel opstart. Tijdens een Replay? Of voordat het een race opstart? Maar als het spel voor de rest goed speeldbaar is heeft het volgens mij niet veel zin om terug te gaan. Zit er misschien ook grote kras op je CD?
bij mij ook gewoon lekker snel! als het 2 games op 1 cd zijn komt het daar inderdaad door... (dat is bij m'n sega en jetset cd namelijk ook)
Zo te zien is het een fout. Aangezien bij mij en velen anderen de game gewoon snel laad. Anders moet je het ook eens vragen aan mensen die ook PGR2 van het rossopack hebben.
Ik heb van de weke het Massive Entertaiment Pack gekocht. Daar zat ook PGR2 in. En mijn laadtijden duren ongeveer 10-15 seconden.
Zou je dan toch aanraden om Microsoft te bellen, tel: 0800 023 3894 Als het goed is kan je door factuur te faxen een nieuwe disc krijgen. Als bellen niet wil helpen kan je even e-mailen, want ze willen elkaar nog wel eens tegenspreken. En je zou terug kunnen gaan naar de winkel. Ik weet niet hoe lang je het probleem al hebt.