Lange signatures, mijn probleem?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 11 okt 2002.

1. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet dat ik signatures kan uitzetten in m'n instellingen. Da's op zich wel lastig, aangezien XBazar het forum is wat ik het meeste gebruik. Maar sommige signatures vind ik toch echt wat overdreven hoor. Signatures van VIJFTIEN regels lang, waarbij elk spel op een aparte regel staat. Anderen met grote letters, andere kleuren en meestal bij mensen die qua postinhoud misschien twee of drie woordjes zeggen. Dan komt er na die drie woordjes een complete lap tekst aan signatures. Ook ik heb toevallig wat games in m'n signature staan, maar dat past exact op 1 regel. Zodra het meer ruimte in gaat nemen, zal ik ook zeker niet alle games voluit schrijven, of zelfs games weglaten.

Ben ik de enige die mij aan deze onnodig lange signatures stoort?

Zomaar een paar random voorbeelden:

spider, BrainDead, masterape, TheOne2000 en klapper van de week x-core

Voorstel: Reductie naar een bepaald aantal regels (ik zeg 3?). In 3 legels moeten de meeste personen al hun (legale) games wel kwijt kunnen voor de komende 2 jaar.

2. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al minimaal 4 regels nodig voor mijn legale games...en ja ze staan achter elkaar....en voor kerst komen er nog eens 12 bij.

Dus....:+

3. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    007: AUF / Amped / Azurik / Batman / Bloodwake / Conflict: Desert Storm / DOA3 / F1 2002 / Gun Meta / Gun Valkyrie / FIFA WC2002 / Fuzion Frenzy / HALO / Hunter / JSRF / NBA Inside Drive 2002 / NFL Fever 2003 / NHL 2002 / Nightcaster / Munch / Prisoner of War / PGR / Quantum Redshift / RSC / Shrek / Spider-Man / Turok

Ik maar twee :)

/Edit: Oeps, 3...Past precies in de marge :)

4. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ik maar 1 had er 19 :'-( (geld problemen)

5. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ok....maar hiervoor had ik er ook nog een wanted lijstje in staan met +/- 75 games....
    Die heb ik op veler verzoek er al uitgehaald...
    Maar als ik die games dus koop, dan komen ze er toch echt bij te staan. :9

6. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst 19? En nu maar 1?
    Ophouden met gokken....of je geldlustige vriendin dumpen. :+

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet het niet hoor, maar als ik je zo hoor praten denk ik niet aan de gedachte dat je alles legaal koopt, of je moet fulltime werken en absoluut geen prive leven hebben, want 27X gemiddeld 50 euro ,(en da's nog goedkoop) is toch echt 1350 + die 12 die je nog gaan kopen , ik ben het wel eens met die beperking aan onderschrift want ik vind het eerder zielig staan dan tof als je al je games d'ronder knalt,,, vooral als sommige games echt bout zijn....

edit : laatste regel..

Laatst bewerkt: 12 okt 2002
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm kijk het is listig he. Ik bedoel : Tim gebruikt het kleinste lettertype, en op mijn resolutie (1024*768) 9 regels. Nu heb ik er opzich geen problemen mee, maar mensen met een lagere resolutie waarschijnlijk wel. het is daarom ook een beetje moeilijk te beoordelen wat goed en fout is.

X-Core's sig is te lang ja, ik zal hem er op aanspreken
    Die van TheOne is evenlang als die van Tim..
    Die van masterape is ook niet te groot imho

Spiderstyle en Braindead zal ik nog wel ff aanspreken op hun sig.

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er ook een beetje veel he :confused:

10. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    echt wel, je moet me toch is laten weten hoe dit moet hoor, ik heb zelf een dure hobby, dure vriendin (dus ook dure hobby) ,veel wensen en tevens een pc die geld vraagt en m'n xbox, maar ik hou (helaas) daar geen geld voor over,....

tim

11. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    kunnen we ontopic blijven mannen?:)

12. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel voor om gewoonweg een extra regel toe te voegen aan het creëren van je sig.bijv. een maximaal aantal toegestane regels ofzoiets of dat een sig. alleen bestaat uit een paar zinnen die slaan op de persoon.En dus niet wat je allemaal in huis hebt.
    Ik heb er totaal geen moeite mee(ik lees de sig.'s niet of nauwelijks) wat anderen willen neerzetten.Ze doen maar.So what.
    Als je het leuk vind om een ellenlange sig. te maken go ahead.Ik laat je in je waarde.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een lijst met games die je hebt is wel handig, al is het alleen maar in Xbazar.

14. Toxic_Timmie

Leuk Bevonden:
    1
    Speur ik hier een beetje jaloezie?
    Ik werk inderdaad fulltime en ik heb zo mijn kanalen om hier en daar goedkope games te kopen en soms krijg ik er een hier en daar...helaas komt dat niet vaak voor...

Maar 75% van de games heb ik gekocht en heb ik gewoon € 69.95 voor betaald...

En ja, ik heb ook nog een vriendin die zo nu en dan een beetje boel geld kost, (zeker als ik haar boeken betaal voor haar universitaire opleiding...dat is DUUR!!!) en ik heb mijn hobby Star Trek - The Next Generation op DVD verzamelen en PC games kopen en en en......Veels te veel om op te noemen....en nee, ik woon niet meer thuis :D

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tering kunnen we ruilen van leven, LOL

nee maar ff serieus, zowel jaloezie natuurlijk als onbegrip van de hoeveelheid spellen tov hoe lang ze uit zijn en wat je wel niet eraan gespendeerd hebt, pffff. heb je niet liever een dikke audi voor de deur staan, haha, of heb je die al...

o h sorry ontopic, euhh, ja lange sigs zuigen
    (vrou... laat maar)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij heeft nog geen auto :D

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Tip: Z'n werk}:]