Vorig jaar heb ik op 20 juni een Live account aangemaakt, dit betekend dus dat ik al een maand langer dan een jaar Xbox Live heb. Nu is het volgens mij zo dat je mag kiezen tussen 1. per maand een bedrag mag betalen of 2. gelijk een bedrag betalen voor opnieuw een heel jaar. Alleen het probleem is dat ik nog steeds geen mailtje of melding op XBL heb gekregen van MS dat mijn XBL abo verlopen is. Ik kan ook nog steeds elke dag vrolijk XBL-en, en ook op mijn vader's rekening is niets afgeschreven dat betrekking heeft tot XBL. Dus is mijn vraag, krijg ik hier nog bericht van om een keuze te maken. Of is er iets anders aan de hand?
Volgens mij word het automatisch verlengt, behalve als je het van te voren opzegt.. dus ik denk dat binnenkort het geld wel wordt afgeschreven. Je kunt ook ff kijken in het xbox menu, bij accounts, en dan subscription, daar staat wat je nu voor abonnement hebt.
Maar je kon een keuze maken tussen per maand of per jaar te betalen? En dan toch vind ik het vreemd dat Microsoft niet laten weten dat je abo afloopt.
ja vond ik ook, opeens kreeg mijn pa de rekening van de visa ? ik had op z'n minst nog wel even een melding verwacht, Of een mogelijkheid dat je het kon opzeggen of door kon betalen
Naja thanx iedergeval, dat zal ik dus eventjes moeten vertellen aan mijn pa. Had dit niet echt verwacht van Microsoft btw...
Tja geen slapende honden wakker maken he? Wel een beetje raar van mircosoft. Omdat overal te lezen is dat ze je ruim van tevoren waarschuwen als je abonnement verloopt.
Ik heb wel iets gekregen van MS. Een mail waarin stond dat mijn subscriptie bijna verlopen was en dan ook nog een mail waarin stond dat mijn subscriptie succesvol vernieuwd is. Ook nog een mail waarin stodn dat mijn creditcard bijna verlopen was, maar dat is niet zo belangrijk voor jullie hé. Die "waarschuwings" mail van dat mijn subscriptie bijna verlopen was heb ik een maand voor dat mijn subscriptie zou verlopen zijn gekregen.
Dat wordt dan wordt dat voor je snel een nieuwe startekit kopen. Das is altijd goedkoper dan het abbo. velengen via CC.
Ja dit heb ik ook gehad. Mijn account loopt op 15 augustus af en precies 15 juli kreeg ik een mailtje dat mijn account afloopt en met uitleg hoe ik hem kan annuleren enzo.
Als je nu eens de spamfilter eraf haalt bij je mails dan komen die van MS ook door, want ik krijg de mails wel gewoon maar worden herkend als spam.
a) ze hebben een mail naar je e-mail adres gezet (of je hebt een vals e-mail adres op gegeven ... maar dat lijkt me sterk) b) je kan in het menu bepalen hoe je wilt betalen ... per maand of per jaar ... je kan tussentijdseen andere betaling kiezen (per jaar betalen is voordeliger) c) Starter kit kan nog voordeliger zijn ... upgrade je daar mee ... krijg je later van ms geld terug d) als je niets doet ... word deze met een trail abbo om gezet in een maand abo ... als je een starter kit had word deze omgezet in een jaar abbo
.C? krijg je geld terug??? PS. Ik heb nu een nieuw account aangemaakt met Trial kaart... en verlengd met een year subscription code maar de datum is nog niet veranderd??? Maar er staat wel al iets van next subscription already paid of zoiets dergelijks? Werkt die van een jaar dan wel? Want ik dacht ergens te lezen dat je datum meteen zou verspringen....
Ik ben bang dat ik de mail nooit heb ontvangen omdat ik een spamfilter op hotmail heb aanstaan. Maargoed ik ben ooit met een starterkit begonnen dus het zal wel weer voor een jaar verlengd zijn. Wel even de rekening van mijn vader in de gaten houden....
Nou ja, wat een hoop slimmigheid hier... Heeft iemand van jullie een abonnement op de Okkie, de Sjors en Sjimmie of de Donal Duck? En krijgen jullie elk jaar een melding dat je abonnement verloopt? Nee, dus. Je ziet het wel op je bankrekening als de incasso er af gaat. Heeft iemand van jullie een abonnement op een TV gids, of op de huisvuilophaaldienst? En krijgen jullie elk jaar een melding dat je abonnement verloopt? Nee, dus. Je ziet het wel op je bankrekening als de incasso er af gaat. Heeft iemand van jullie een abonnement op de telefoon, of op de TV kabel? En krijgen jullie elke maand of elk jaar een melding dat je abonnement verloopt? Nee, dus. Je ziet het wel op je bankrekening als de incasso er af gaat. Wat een rotstreek van die vuilnisman! Duh!