Yo mensen ik heb een vraag wat is jouw langste tijd op xbox live? mijn langste tijd op live was 3 uur (twee dagen geleden toen had ik het pas) echt vet is het trouwens maar zeg maar je tijd ik wil dit gewoon weten voor de lol weet je ik hou trouwens ook de langste tijden bij 1:langste tijd door:Gforce tijd:78 uuur! 2: 3: _0/ greets _0/ ps:zet wel serieus antwoord neer!!!!!
Ik had live vorig jaar niet lang voor de examens dus om niet 'too tempted' te zijn tijdens de examens dacht ik misschien werkt verzadigingstherapie wel en heb ik eens van 22.00u tot 6.30u ongeveer doorgespeelt (rainbow six 3 ) enkel onderbroken door eet/wc pauzes. Wat me opviel was dat ik lang niet een uitzondering was. De hele nacht doorgespeelt met Engelsen die de volgende dag om 9u moesten gaan werken en dikwijls nachtenlang speelden/afspraken, dus er bestaan zeker wel nog ergere, zieke, records, maar ik hou het toch bij mn 8.30u continu live-speeltijd, misschien verbreek ik het nog wel eens, wie weet als halo2 uitkomt...
van mezelf weet ik niet maar het is best wel lang. maar ik ken een jongetje en die zat er van ong. 11:00 tot 21:00 op, dus dat is 10 uren lang .(het was wel met de ps2 online, maar das bijna het zelfde toch?)
Ik denk iets van 4 uurtjes Counter-Strike...Shit hé, ik zou het echt geen 10 uur volhouden, vind ik wel een knappe prestatie voor de mensen die dat hebben gedaan
Maximaal van 8 uur smorgens tot 12 uur (4 uur dus ) of van half 7 s'avonds tot 10 (3,5 uur) Meer houd ik echt neit vol. Op LAN's wel btw.
ik speel af en toe wel dagen lang... zal komende weken ook nog wel een paar keer gaan gebeuren in de vakantie
ik ga in de grote vakantie wel een keer met een paar friends 12 uur aan een stuk doorspelen nu is mijn huidige record iets van een 4 uur denk ik :{
Vrij lang toen ik het voor het eerst had (MGP online 'demo'). Geen idee hoeveel uren dat waren, maar toch zeker een paar dagen van vroege middag tot 's avonds. Verder heb ik met RtCW veel gespeelt, soms hele dagen, je moet toch wat op een zondag.
Ik heb al 1 keer 78 uur en 1 keer 72 uur aan 1 stuk gegamed. Dit was dal wel niet live maar wel een record. De vorige pogingen kwamen niet verder als 60 uur.
oke mesen het langst heb ik al 78 uur!!! iemand nog langer? o en zet je tijd in uren neer en de ps2 telt niet
De eerste zaterdag met Live! Heb ik gewoon van 9.00 AM tot 23.30 PM gegamed ! Dat is wel zo'n beetje het meeste ! dus das zo'n 14,5 uur !