1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lanparty Announcement !!!

Discussie in 'Games' gestart door TheOne2000, 31 okt 2002.

  1. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    29 EN 30 NOVEMBER
    LAN-PARTY
    DE STIP NW-VENNEP
    Organisatie
    In samenwerking met Meer4u, vrijwilligers van De Lans en natuurlijk de crew van De Stip wordt er op 29 en 30 november 2002 een 29 UUR DURENDE LAN-PARTY !!
    gehouden in jongerencentrum De Stip

    Wat gaan we doen
    Switches, servers, computers, kabels en nog eens kabels!
    Maximaal 40 personen kunnen vanaf 29 november 20:00 uur tot 30 november 01:00 uur 29 uur lang met elkaar gamen, uploaden, downloaden etc.
    Om 8 uur 's avonds ben je, met je computer onder je arm, welkom! De volgende dag om 01.00 uur zal je helaas weer je spullen in moeten pakken, maar dan hebben we er in totaal 29 uur op zitten!

    De Stip zorgt voor het netwerk/ switches 10/100 Mbit, servers, stroomvoorziening, chill-out met free gaming (X-box en Playstation2 via beamer) en natuurlijk een plek waar je eigen computer kan komen te staan. De computer (met Windows 98, 98SE, ME, 2000 of XP) een stekkerblok en een UTP kabel moet je zelf meenemen. Speakers worden getolereerd maar liever geen grote juke-boxen!
    29 uur is lang en als je even rust wilt hebben en een uiltje wilt knappen is dit mogelijk in een apparte ruimte. Wel je eigen slaapzak en luchtbed/ matras meenemen. Maar als je geen zin hebt in een 29 uurs race dan is het ook mogelijk om vanaf 30 november 10:00 uur 's morgens langs te komen.
    Voor eten moet je in princiepe zelf zorgen. Tosti's, snoep en een compleet asortiment non-alcohol en zwak-alcoholhoudende drankjes zijn te verkrijgen aan de bar. Een Pizeria, snackbar en chinees restaurant zijn op loopafstand te bereiken. Ook wordt er bezorgt!
    Dus lijkt het je wat? Schrijf je dan nu in op lan-party@de-stip.nl ! Vermeldt duidelijk je naam, adres, telefoonnummer en leeftijd! Vooraf inschrijven is verplicht.

    Leeftijd: 15 t/m 80 jaar
    Kosten: 7,50 euro vanaf vrijdag 29 november 20:00 uur/ 6 euro vanaf zaterdag 30 november 10:00 uur



    Server, Configuratie en games to play!
    Games: In ieder geval CS, D.O.D, (halflife games)
    (personen die liever zwaardere games willen spelen zoals b.v. Mohaa moeten dit even van te voren aangeven)
    Configuratie: Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP minimaal 400 Mhz, 128MB Mem, Videokaart en Netwerkkaart. Speakers zijn NIET gewenst! Headsets en koptelefoons natuurlijk wel.
    Servers: Meer4u (1x), De Lans/ Stip (1x) + spell-bound (1x)


    Locatie gegevens en routebeschrijving
    Jongerencentrum De Stip
    Venneperweg 298
    2153 AE Nieuw-Vennep
    www.de-stip.nl

    tel: 0252-624200
    email: contact@de-stip.nl
    En hier vindt je een routebeschrijving.

    Uitschrijven & adres?
    Wil je geen post meer van ons ontvangen?
    email: contact@de-stip.nl
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    shit waarom ben ik 1 jaar te laat geboren :mad:????
     
  3. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch niet die door xbw georganiseerde xbox only lan-happening, toch? nee , volgens mij niet want daar wil ik uiteraard naar toe.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Neej dit is niet de XBW LAN.
     
  5. ThePrez

    ThePrez AlbaHoL1C

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    29 november 20:00 uur tot 30 november 01:00 = 5uur lang
    maareuh i get the point.
     
  6. harrynac

    harrynac harrynac

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    als er eens een in denbosch komt:D
     

Deel Deze Pagina