[XOne] LANS: Hoe en wat?

Discussie in 'Games' gestart door LeoGeo, 14 jun 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Okee mensen,

ik ben nieuw met het hele fenomeen LANs maar wil er graag een meemaken. Maar hoe gaat dat allemaal? Is er één iemand die zijn huis beschikbaar stelt voor 16 willekeurige mensen (van het forum - die je niet kent) waarvan er 3 een xbox meenemen? Of wordt dit allemaal proffesioneel geregeld (hoe?!)

En nou ja, wat in topictitel is niet geweldig snugger - t lijkt me duidelijk wat :D Gewoon knalluh dus. Maar zijn er ook toernooitjes ofzo, voor prijzengeld (niet dat ik t ooit win, maar gewoon uit intresse.... ;) ) of gewoon voor de eer? Oh en gaat iemand binnenkort in Utrecht of omgeving een LAN houden... ? :)

Ja, I know, ik ben een newb, maar ja... plz help :D

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. LAN staat voor Local Area Network.
    Je kan grote en kleine LAN's hebben -- > klein : gewoon bij iemand thuis met 4 tvtjes en 4 xboxjes. groot : 100 xboxjes en 100 tv's :) ( MG event anyone :p )

3. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste LANs zijn gewoon bij iemand thuis, maar soms is er wel een grotere LAN waarvoor dan een zaal wordt afgehuurd ofzo.

En of er toernooien zijn ligt aan de organisatie, maar als ze er zijn is het vaak voor de eer of voor spellen, die dan door Microsoft gesponsord zijn (dat gebeurt dus alleen op grotere LANs).

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik doe zelf af en toe een lan met mijn familie (3 xboxen en iedereen neemt een tv'tje mee) dan zijn we meestal met zijn 6e dus 2 op iedere tv. Echt de moeite waard om zeker eens geprobeerd te hebben.

5. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wie zou er dan zijn huis beschikbaar stellen voor 10 man ofzo die ie niet kent?

6. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2