[XOne] LANS: Hoe en wat?

Discussie in 'Games' gestart door LeoGeo, 14 jun 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Okee mensen,

ik ben nieuw met het hele fenomeen LANs maar wil er graag een meemaken. Maar hoe gaat dat allemaal? Is er één iemand die zijn huis beschikbaar stelt voor 16 willekeurige mensen (van het forum - die je niet kent) waarvan er 3 een xbox meenemen? Of wordt dit allemaal proffesioneel geregeld (hoe?!)

En nou ja, wat in topictitel is niet geweldig snugger - t lijkt me duidelijk wat :D Gewoon knalluh dus. Maar zijn er ook toernooitjes ofzo, voor prijzengeld (niet dat ik t ooit win, maar gewoon uit intresse.... ;) ) of gewoon voor de eer? Oh en gaat iemand binnenkort in Utrecht of omgeving een LAN houden... ? :)

Ja, I know, ik ben een newb, maar ja... plz help :D

2. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. LAN staat voor Local Area Network.
    Je kan grote en kleine LAN's hebben -- > klein : gewoon bij iemand thuis met 4 tvtjes en 4 xboxjes. groot : 100 xboxjes en 100 tv's :) ( MG event anyone :p )

3. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste LANs zijn gewoon bij iemand thuis, maar soms is er wel een grotere LAN waarvoor dan een zaal wordt afgehuurd ofzo.

En of er toernooien zijn ligt aan de organisatie, maar als ze er zijn is het vaak voor de eer of voor spellen, die dan door Microsoft gesponsord zijn (dat gebeurt dus alleen op grotere LANs).

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik doe zelf af en toe een lan met mijn familie (3 xboxen en iedereen neemt een tv'tje mee) dan zijn we meestal met zijn 6e dus 2 op iedere tv. Echt de moeite waard om zeker eens geprobeerd te hebben.

5. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wie zou er dan zijn huis beschikbaar stellen voor 10 man ofzo die ie niet kent?

6. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Bij ons in het dorp wonen heel veel xboxers. Laats hadden we een lan met 24 PERSONEN. Het was een flag-toernooi van 2 vs 2. Het was echt wel vet. Het werd bij ons in de garage gehouden

7. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat er op een LAN zoveel sfeer is ,dan doe je dat direct.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK heb het laatst met 11 vrienden gedaan, het is gewoon fun. Ik heb mazzal met allemaal xbox vrienden, we wisselen gewoon af, maar meestal is het toch bij mij...

9. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er binnenkort een lan word gehouden in of omg. Arnhem?? en welk(e) spel(len) er gespeeld word(en)?

10. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Leo kijk maar eens in de http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16275 thread... we hadden er pas nog 1 met een man of 30. En wedstrijdjes en prijzengeld enzo... allemaal leuk, maar echt niet nodig. Zet een paar man met een spelleke bij mekaar en je hebt een leuke dag.

Ik zou het alleen niet snel met meer dan 8 man thuis doen, want hoe meer mensen, hoe meer rommel.

En ja.. de eerste paar keer kwamen er inderdaad een stuk of wat mensen van het forum die ik echt niet kende. Maar dat viel allemaal reuze mee hoor. Met je mede xboxers heb je zowiezo het een en ander gemeen.

oh en als je het gaat doen... denk hard na over leeftijdsgrenzen. Ik ben zelf erg blij dat ik er meteen al 18+ van gemaakt had (ben een ouwe lul namelijk).

maar bovenal... is er weinig leuker dan gamen met een goeie groep mensen in 1 ruimte zodat je diegene die je alweer afmaakt in de ogen kan kijken ;)

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga de 12 naar een lan met 16 mensen. Zelf houd ik wel eens kleine van een paar personen om een betje te trainen enzo.

Zelf ga ik met een vriend ook eens een van 16 personen organiseren.

Ik ken zelf een stuk 7 mensen met een xbox, dus dat komt altijd van pas.

Deel Deze Pagina