1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorry.. 800 maximaal ongeveer
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit misschien iets voor je? Heb zelf een soort gelijke, alleen dan met iets meer geheugen en een kleiner scherm. Speel met die grafische kaart BF3 soepel op low. Scherm is 1080p, werkgeheugen van 6GB en een i7-2630QM processor. Daar komt bij dat Asus een prima merk is. Qua prijs/kwaliteit is dit ongeveer de beste laptop in je prijscategorie
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zeer degelijk en vaak bedoelt voor de zakelijke markt. Zijn niet kapot te krijgen.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Vind ik wel meevallen. De halve TU/e loopt er mee rond. Ze zijn spuuglelijk, het scherm is crap en dat de bouwkwaliteit nou zo geweldig is... Je ziet in dat grafiekje van Tyrant ook dat ze net onder Acer staan ;)
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Had al gelezen dat de schermen niet geweldig zijn, maar dat maakt mijn vriendin toch niets uit. Hij zal vooral op de tafel staan hier en er zal schoolwerk op gedaan worden. Maar ze wil er alleen niet meer dan 400 euro aan uitgeven en het beste qua specs wat ik voor dat geld kan vinden is van Lenovo.
     
  6. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Om de een of andere redenen trek Asus me niet zo, maar ik hoor wel van meerdere mensen dat laptops van Asus prima producten zijn.

    Dan nog een vraag: Ik twijfel om eventueel door te sparen voor een 13" Macbook.. Is dit echt die 400 euro meer waard?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Daar zit niet eens een videokaart in. Gaat leuk worden met PES 2012 ;)
     
  8. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk... en zo weinig verstand heb ik er dus van! Dus als ik uberhaupt een game wil spelen, sowieso de Apple's links laten liggen?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sowieso, gamen op MacOS :+
    En niet zeuren dat je er ook Windows op kan zetten, want dan hou je een product met slechte specificaties over over waar je teveel voor hebt betaald.
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n zus heeft een MacBook Pro en het enige voordeel ervan ten opzichte van mijn laptop is dat de DPI veel hoger lijkt. Alles ziet er echt veel scherper uit. Maarja voor de rest is mijn Asus in alles veel beter, terwijl hij €350 goedkoper was
     
  11. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    De ouders van mn vriendin hebben een iMac thuis staan, en dat vind ik inderdaad echt verbluffend mooi! En alles werkt zo soepel, vandaar dat ik ook wel twijfelde over een Macbook.. Maar als er geen games op kunnen, houdt het op..

    Het liefst zoek ik een laptop van de merken Acer, Samsung, HP, en dan 15" ongeveer, waar games zoals PES, Football Manager soepel op draaien..
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Komt omdat je die iMac vergelijkt met je 4/5 jaar oude Acer met ik denk Vista? Als je een nieuwe laptop koopt met jou budget zal alles ook veel soepeler gaan dan je gewend bent ;)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom geen Asus?
    Toch wel mijn favoriet in de 15,6" schermen!
     
  14. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, deze is inderdaad 3, 4 jaar oud.. Met inderdaad Vista erop..

    Jaa daar heb ik eerlijk gezegd geen argument op.. Op de een of andere manier heb ik niks met Asus, ik weet ook helemaal niks over dat merk, en heb er ook totaal geen ervaring mee...
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  16. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Sony en Dell zijn een no-go? Die maken ook prima laptops namelijk.
    Voor 800 euro is zóveel te krijgen. Ik zou eerst een laptop uitzoeken die je qua uiterlijk een mooi apparaat vindt. Vervolgens kun je (of wij) de binnenkant volstouwen tot je aan je budget zit. Dat het een vlot ding wordt staat sowieso vast.
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony Vaio's zijn meestal echt heel erg overpriced
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zou voor Toshiba of Asus gaan, IMHO de betere keuzes qua prijs-kwaliteit.
     
  20. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    En een goedkopere laptop, en dan ongeveer dezelfde kwaliteit?
    Na overleg met mn ouders krijg ik ongeveer 400/500 euro, en de rest moet ik zelf bijbetalen.. Dit wil ik dus zo laag mogelijk houden:9
     

Deel Deze Pagina